Στρατηγικές επικοινωνίας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στο χώρο της ελληνικής δισκογραφίας = Social media strategic communication in Greek Discography.

Ζήρτας, Γεώργιος (2021) Στρατηγικές επικοινωνίας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στο χώρο της ελληνικής δισκογραφίας = Social media strategic communication in Greek Discography. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC47_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το σύνολο των ενεργειών που διεξάγει μια σύγχρονη δισκογραφική εταιρεία μέσω των κοινωνικών δικτύων, με σκοπό την επίτευξη των στόχων που εμπεριέχονται στην επικοινωνιακή στρατηγική της. Ξεκινώντας με την ιστορική αναδρομή της ελληνικής δισκογραφίας, θα δούμε τις ελληνικές δισκογραφικές εταιρίες από τα ξεκινήματά τους να βασίζονται στην νοοτροπία και τον τρόπο λειτουργίας εκδοτικών οίκων, γεγονός που μακροπρόθεσμα θα τους αποφέρει σημαντικά οικονομικά κέρδη και υστεροφημία. Οι ελληνικές δισκογραφικές εταιρίες προωθώντας τους τότε πρωτοεμφανιζόμενους νέους καλλιτέχνες, πλέον θρύλους του ελληνικού τραγουδιού, έθεσαν γερά θεμέλια από την εποχή των φωνογράφων μέχρι την εποχή των CDs. Φτάνοντας στον 21ο αιώνα, παρατηρούμε τις ελληνικές δισκογραφικές εταιρίες να έχουν φθίνουσα πορεία οδηγώντας κάποιες από αυτές σε συγχωνεύσεις μεταξύ τους. Η μουσική πλέον ψηφιοποιείται, τραγούδια όλων των εποχών εισχωρούν σε ψηφιακές «βιβλιοθήκες» με αποτέλεσμα τα φυσικά καταστήματα πώλησης δίσκων να κλείνουν, καθώς πλέον εκδίδονται ελάχιστα CDs από τις εταιρίες. Ακόμη γίνεται εκτενής αναφορά στην έννοια της στρατηγικής επικοινωνίας, ορίζεται η ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνίας των επιχειρήσεων και το μάρκετινγκ. Ακολούθως γίνεται λόγος για τα κοινωνικά δίκτυα, όπου αφού διαχωριστούν σε κατηγορίες ανάλογα με τη φύση και τις δυνατότητές τους, αναφέρονται τα θετικά και τα αρνητικά τους. Η εργασία θα ολοκληρωθεί με την μελέτη περίπτωσης των στρατηγικών επικοινωνίας στα κοινωνικά δίκτυα της ελληνικής δισκογραφικής εταιρείας Panik Records και τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήχθη μέσω ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου σε κλίμακα κοινού 120 ατόμων ηλικιών 15-55 ετών.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιαννακοπούλου Αναστασία
Uncontrolled Keywords: Δισκογραφική εταιρεία, Ελληνική δισκογραφία, Ελληνικό τραγούδι, Καλλιτέχνες, Φωνογράφος, Γραμμόφωνο, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Διαδίκτυο, Στρατηγικές επικοινωνίας, Instagram, Facebook, YouTube, Panik Records.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Μ > Μουσική - Βιομηχανία και εμπόριο
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 11 Jul 2022 08:33
Last Modified: 11 Jul 2022 08:35
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11780

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top