Η επίδραση των social media στην αντίληψη των προϊόντων (brands) από τους καταναλωτές την περίοδο της καραντίνας

Αρβανιτίδου, Νικολέτα – Πασχαλίνα (2021) Η επίδραση των social media στην αντίληψη των προϊόντων (brands) από τους καταναλωτές την περίοδο της καραντίνας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D41_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Στις μέρες μας, οκτώ (8) στα δέκα (10) νοικοκυριά έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο, όπου συνεπάγεται και στην χρήση κάποιων μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αν όχι όλων. Το διαδίκτυο και τα Social media είναι δύο έννοιες που έχουν μπει με ραγδαία ταχύτητα και έχουν καταβάλλει το μεγαλύτερο μέρος τόσο της ζωής μας όσο και της καθημερινότητάς μας. Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι να διερευνηθεί η έννοια της καταναλωτικής συμπεριφοράς και το πόσο αυτή επηρεάζεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα σημερινά δεδομένα, αυτά της πανδημίας. Πιο συγκεκριμένα, αναλύονται οι έννοιες του διαδικτύου, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης καθώς και της καταναλωτικής συμπεριφοράς, ενώ παράλληλα γίνεται λόγος για την επιρροή των Social Media και τα μέσα που συμβάλλουν σε αυτήν. Τέλος, μετά από μια ποσοτική έρευνα σε μερικό δείγμα Ελλήνων καταναλωτών προκύπτουν αποτελέσματα για το πώς και πόσο τελικά επηρεάζονται προτού προβούν σε οποιαδήποτε αγοραστική απόφαση από το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εν καιρώ καραντίνας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Επίδραση, Social media, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Διαδίκτυο, Καταναλωτική συμπεριφορά, Αντίληψη καταναλωτή, Προϊόντα, Καταναλωτές, Καραντίνα, Πανδημία, Ερωτηματολόγιο
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 01 Jul 2022 06:49
Last Modified: 01 Jul 2022 06:49
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11748

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top