Η διάρθρωση του ελληνικού εξωτερικού εμπορίου αγροτικών προϊόντων και οι εφαρμογές του εξαγωγικού marketing

Κατσαρού, Σοφία and Χόντου, Αργυρώ (2011) Η διάρθρωση του ελληνικού εξωτερικού εμπορίου αγροτικών προϊόντων και οι εφαρμογές του εξαγωγικού marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT21_2011.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (846kB)

Abstract

Σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι η βιβλιογραφική διερεύνηση και καταγραφή του τρόπου με τον οποίο λειτουργεί η αγροτική παραγωγή και το εμπόριο της συγκεκριμένης κατηγορίας στην Ελληνική περιφέρεια καθώς και το πως τελικά έχει συμβάλλει και συνεχίζει έτσι, στη στήριξη και αναβάθμιση της Ελληνικής οικονομίας μέσω των εξαγωγών και των συστημάτων εξαγωγικού μάρκετινγκ το οποίο εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις του κλάδου. Σημαντικό ρόλο στην διερεύνηση αυτή, κατέχει και η εμπειρική έρευνα η οποία διεξήχθη και μας βοήθησε να καταλήξουμε στα αποτελέσματα και σχετικά συμπεράσματα

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σίσκος Ευάγγελος
Uncontrolled Keywords: Εξαγωγικό εμπόριο, Αγροτικά προϊόντα, Εξαγωγικό μάρκετινγκ
Subjects: Α > Αγροτικά προϊόντα
Δ > Διεθνές εμπόριο
Ε > Εξαγωγές - Ελλάδα
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 05 Jun 2015 10:03
Last Modified: 15 Oct 2015 07:55
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/1135

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top