Η παγκόσμια αγορά αγροτικών τυποποιημένων προϊόντων και οι τρόποι προώθησης των ελληνικών αγροτικών τυποποιημένων προϊόντων στη διεθνή αγορά

Γεωργιάδου, Ευτυχία (2004) Η παγκόσμια αγορά αγροτικών τυποποιημένων προϊόντων και οι τρόποι προώθησης των ελληνικών αγροτικών τυποποιημένων προϊόντων στη διεθνή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT49_2004.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (330kB)

Abstract

Η αγορά αγροτικών προϊόντων και κατ’ επέκταση των αγροτικά τυποποιημένων προϊόντων έχει ιδιαίτερη σημασία για την εθνική αλλά και παγκόσμια οικονομία. Όπως η Ελλάδα, όλες οι χώρες ανά τον κόσμο αναζητούν τρόπους ανάπτυξης του αγροτικού κλάδου τόσο σε επίπεδο παραγωγής όσο και κατ’ επέκταση σε επίπεδο εισαγωγών και εξαγωγών. Στην παρούσα εργασία αναλύεται η παγκόσμια αγορά αγροτικών τυποποιημένων προϊόντων, η ελληνική αγορά αγροτικών προϊόντων καθώς και οι τρόποι προώθησης των ελληνικών αγροτικών τυποποιημένων προϊόντων στη διεθνή αγορά. Αναλυτικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια σύντομη περιγραφή στον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου, με αναφορά στο Γύρο της Ουρουγουάης και στο Γύρο Doha με τα αποτελέσματα των διαπραγματεύσεων και τις συνέπειες τους στην ελληνική αλλά και παγκόσμια αγορά των αγροτικών προϊόντων. Επίσης, παρουσιάζονται οι παγκόσμιες αποδόσεις των αγροτικών προϊόντων για το 1999 και το 2000. Παράλληλα αναλύονται και οι παγκόσμιες εισαγωγές και εξαγωγές κατά τα συγκεκριμένα έτη, με σύγκριση των εισαγωγών και εξαγωγών αγροτικών προϊόντων των μεγαλύτερων παγκοσμίων δυνάμεων. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται η σημασία του αγροτικού τομέα για την εθνική μας οικονομία με αναφορά της συμβολής του κλάδου αυτού στην απασχόληση και στη συμμετοχή στο ΑΕΠ. Παράλληλα αναλύεται πλήρως η υφιστάμενη κατάσταση της ελληνικής γεωργίας. Επίσης γίνεται μια αναφορά γενικά στον όρο των αγροτικών προϊόντων καθώς και των βιολογικών αγροτικών προϊόντων. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι ελληνικές εξαγωγές των αγροτικών προϊόντων, με αναφορά στα αγροτικά προϊόντα που συμμετέχουν με μεγαλύτερα ποσοστά. Τέλος γίνεται μια σύντομη αναφορά στο αγροτικό πρόβλημα. Στο τρίτο κεφάλαιο δίνεται ο ορισμός και η σημασία του αγροτικού μάρκετινγκ για την ανάπτυξη του αγροτικού κλάδου. Στο κεφάλαιο αυτό παρουσιάζεται το μίγμα μάρκετινγκ των τυποποιημένων αγροτικών προϊόντων με ανάλυση του κάθε στοιχείου του μίγματος. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο στοιχείο προώθηση του μίγματος μάρκετινγκ. Ειδικότερα παρουσιάζονται οι τρόποι προώθησης που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι ελληνικές επιχειρήσεις παραγωγής αγροτικών τυποποιημένων προϊόντων προκειμένου να προωθήσουν τα προϊόντα τους στη διεθνή αγορά.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σίσκος Ευάγγελος
Uncontrolled Keywords: Διεθνής αγορά τυποποιημένων αγροτικών προϊόντων, Προώθηση προϊόντων, Ελληνική οικονομία.
Subjects: Α > Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ
Ε > Εξαγωγές - Ελλάδα
Γ > Γεωργικά προϊόντα
Π > Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 02 Aug 2021 11:06
Last Modified: 02 Aug 2021 11:06
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11144

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top