Ισαακίδης, Χαρίτων (2020) Η χρήση του βίντεο στην προώθηση-ενημέρωση. Η περίπτωση των αθλητικών συλλόγων. Δημιουργία ενημερωτικού βίντεο (ντοκιμαντέρ) για τους τέσσερις μεγάλους ποδοσφαιρικούς συλλόγους της Θεσσαλονίκης με τίτλο "Θεσσαλονίκη, μία πόλη τέσσερις ομάδες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC19_20.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Το πάθος για το ποδόσφαιρο και την κινηματογράφηση ήταν ο κινητήριος μοχλός για την δημιουργία της παρούσας εργασίας, και του ντοκιμαντέρ μικρού μήκους «Θεσσαλονίκη, μία πόλη τέσσερις ομάδες». Τα οπτικοακουστικά μέσα με την ανάπτυξη του διαδικτύου και των social media έχουν μπει στην ζωή μας και έχουν αλλάξει τον τρόπο ενημέρωσης και προώθησης. Αυτό το γεγονός έχει βρει αντίκτυπο και στον αθλητισμό, με τους αθλητικούς συλλόγους να προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την δύναμη των οπτικοακουστικών και ψηφιακών μέσων στο έπακρο. Παίρνοντας ως κίνητρο την πλούσια παρουσία ντοκιμαντέρ για αθλητικούς συλλόγους, ξεκίνησε η διαδικασία δημιουργίας ενός ενημερωτικού βίντεο, για τις ποδοσφαιρικές ομάδες της Θεσσαλονίκης. Στην εργασία αναλύονται τα στάδια παραγωγής (Προ-παραγωγή, Παραγωγή, Μετά-παραγωγή) του ενημερωτικού βίντεο (ντοκιμαντέρ) που δημιουργήθηκε. Στην συνέχεια γίνεται μία εκτενής περιγραφή του ντοκιμαντέρ και παρουσιάζονται οι τρόποι διανομής και προώθησής του.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Κλεφτοδήμος Αλέξανδρος |
Uncontrolled Keywords: | Ποδόσφαιρο, Αθλητικοί σύλλογοι, Προώθηση-ενημέρωση, Οπτικοακουστικά μέσα, Ντοκιμαντέρ. |
Subjects: | Α > Αθλητισμός Ψ > Ψηφιακό βίντεο Ψ > Ψηφιακή επικοινωνία |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 09 Jul 2020 11:48 |
Last Modified: | 09 Jul 2020 11:48 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10364 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |