Η χρήση του βίντεο στη προώθηση τουριστικών προορισμών. Δημιουργία προωθητικών βίντεο για τη περιοχή της Καβάλας = The use of video in the promotion of touristic destinations. Creation of promotional videos for the region of Kavala

Γανίτη, Αθηνά (2019) Η χρήση του βίντεο στη προώθηση τουριστικών προορισμών. Δημιουργία προωθητικών βίντεο για τη περιοχή της Καβάλας = The use of video in the promotion of touristic destinations. Creation of promotional videos for the region of Kavala. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC45_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Στις μέρες μας, ο τουρισμός αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές πηγές εισοδήματος για όλες τις χώρες στον κόσμο. Πολλές είναι οι χώρες που εξαρτώνται από τους του-ρίστες που τις επισκέπτονται για να απολαύσουν ό,τι προσφέρουν. Αν και η έννοια του τουρισμού δεν έχει αποδοθεί από κανέναν, αναφέρεται στην ομαδική ή μεμονωμένη απόδραση για πάνω από 24 ώρες σε κάποιο προορισμό. Εκείνα που έχουν αναπτυχθεί με τα χρόνια στον τομέα του τουρισμού, είναι τα είδη και οι μορφές του, όπως ο αρ-χαιολογικός, ο θρησκευτικός και ο γαστρονομικός τουρισμός, οι οποίες επιδιώκουν να προσελκύσουν όσο περισσότερους τουρίστες γίνεται. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για την προώθηση του τουρισμού όπως ο κινηματογραφικός τουρισμός. Ο κινηματογραφικός τουρισμός αποσκοπεί στην προσέλκυση των τουριστών σε διάφορους προορισμούς μέσω της προβολής τους από ένα βίντεο, DVD, τηλεόραση ή και μέσω των κινηματο-γραφικών ταινιών. Ο ρόλος του βίντεο αν και νέος στην έρευνα του τουρισμού έχει αποδειχθεί σημαντικός μιας και προσελκύει πολλούς τουρίστες σε διάφορους προορι-σμούς. Με στόχο την τουριστική προώθηση της πόλης της Καβάλας επιτυγχάνεται η δημιουργία ενός ντοκιμαντέρ. Για την εκτέλεσή του, ακολουθήθηκαν τα τρία στάδια της παραγωγής, η προ – παραγωγή, η παραγωγή και η μετα - παραγωγή από τα οποία προέκυψε το τελικό ντοκιμαντέρ για την πόλη της Καβάλας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Κλεφτοδήμος Αλέξανδρος
Uncontrolled Keywords: Καβάλα, Τουριστικός προορισμός, Τουριστική προβολή, Βίντεο.
Subjects: Ψ > Ψηφιακό βίντεο
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 08 May 2020 15:55
Last Modified: 08 May 2020 15:55
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10260

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top