Πολυμεσική παρουσίαση του εταιρικού προφίλ μιας εταιρίας: εταιρία Ελληνικά Πετρέλαια Α.Ε.

Κοντονή, Διονυσία (2019) Πολυμεσική παρουσίαση του εταιρικού προφίλ μιας εταιρίας: εταιρία Ελληνικά Πετρέλαια Α.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC7_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

. Η αναγκαιότητα ενασχόλησης με το συγκεκριμένο ζήτημα σχετίζεται τόσο με την πολυπλοκότητα του σύγχρονου επιχειρηματικού περιβάλλοντος και με την υφιστάμενη οικονομική κρίση, παράγοντες οι οποίοι καθιστούν αναγκαία κάθε λύση – «εργαλείο» ενίσχυσης της εικόνας μιας επιχείρησης, όσο και με την αυξημένη δυναμική των νέων τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών, αναπόσπαστο τμήμα των οποίων αποτελούν τα πολυμέσα και οι εφαρμογές τους. Κατά την υλοποίηση της εφαρμογής προέκυψε πως η συνολική διαδικασία παρουσιάζει αυξημένη πολυπλοκότητα και διακριτά στάδια, με το Macromedia Director MX 2004 να αποτελεί και το βασικό πρόγραμμα υλοποίησης της εφαρμογής. Αναδείχθηκαν απαιτήσεις χρηστών όπως η απλότητα, η ευκολία στην πλοήγηση, η παροχή ουσιαστικής πληροφορίας αλλά και η ελκυστική μορφή. Όσον αφορά στην αναλογία κόστους/οφέλους της εφαρμογής, προέκυψε ιδιαίτερα θετική αναλογία για λογαριασμό της επιχείρησης, λαμβάνοντας υπόψη τόσο τους πόρους μικρού μεγέθους που καταναλώθηκαν όσο και το συνεχές μακροπρόθεσμο όφελος της επιχείρησης εξαιτίας της προώθησης της εικόνας της. Από πλευράς περιεχομένου, λήφθηκε μέριμνα έτσι ώστε να καλυφθεί η παροχή βασικών πληροφοριών για τους τομείς δράσης της εταιρίας, την ιστορία και το όραμά της, καθώς και τα προϊόντα της. Η δομή που χρησιμοποιήθηκε ήταν αυτή του συνδυασμού δένδρου και γράφου. Η χωρίς σύνδεση στο Διαδίκτυο (off–line) διαθεσιμότητα της εφαρμογής αύξησε τις εναλλακτικές της διανομής της ενώ από τον έλεγχό της προέκυψε η ανάγκη υλοποίησης παρεμβάσεων μικρής κλίμακας που σχετίζονταν κυρίως με την ιεραρχική δομή της πληροφορίας και συνολικά η ικανοποίηση του συνόλου του δείγματος ελέγχου (στελέχη της επιχείρησης και απλοί χρήστες – πελάτες), καταδεικνύοντας έτσι το δυναμικό εφαρμογών αυτού του είδους.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Εφοπούλου, Αναστασία
Uncontrolled Keywords: Πολυμέσα, Ελληνικά Πετρέλαια, Εφαρμογή, Macromedia Director.
Subjects: Ε > Επιχειρήσεις - Πληροφορική
Λ > Λογισμικό εφαρμογών - Ανάπτυξη
Π > Πληροφορική - Τεχνολογία
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 16 Sep 2019 08:19
Last Modified: 16 Sep 2019 08:19
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10078

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top