Με ποια κριτήρια επιλέγει ο Έλληνας καταναλωτής το τουριστικό προϊόν

Ντάλλα, Χριστίνα Δ. (2019) Με ποια κριτήρια επιλέγει ο Έλληνας καταναλωτής το τουριστικό προϊόν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D9_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Ο άνθρωπος ανάλογα την κοινωνική και οικονομική του θέση, την ψυχολογική του κατάσταση, τον ελεύθερο χρόνο του και τα δημογραφικά του χαρακτηριστικά αναπτύσσει διαφορετικές ανάγκες και κριτήρια για την επιλογή των διακοπών του. Η πτυχιακή αυτή εργασία έχει ως σκοπό να διερευνήσει με βάση ποια κριτήρια επιλέγει ο Έλληνας καταναλωτής το τουριστικό προϊόν. Η πτυχιακή χωρίστηκε σε 5 κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο δίνονται εισαγωγικά στοιχεία για τον τουρισμό, για την σπουδαιότητα του και την εξέλιξη του μέσα στον χρόνο. Καθώς αναφέρονται τα είδη/μορφές τουρισμού και η εννοιολογική προσέγγιση του τουρίστα. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρονται στο ποιες είναι οι θετικές και αρνητικές οικονομικές επιπτώσεις του τουρισμού. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται η τουριστική αγορά και συγκεκριμένα το τουριστικό κύκλωμα, οι τουριστικοί πράκτορες, το τουριστικό προϊόν, το τουριστικό πακέτο, και το προφίλ του σημερινού τουρίστα καταναλωτή. Στο τέταρτο κεφάλαιο μελετώνται ο ρόλος των εθνικών οργανισμών και πιο συγκεκριμένα οι εθνικοί οργανισμοί τουρισμού και οι φορείς στήριξης του ελληνικού τουρισμού. Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο παραθέτω την προσωπική μου έρευνα η οποία διεξήχθη την χρονική περίοδο 15 Μαρτίου μέχρι 3 Απριλίου του 2019 και απαντήθηκε από 105 άτομα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σερδάρης Παναγιώτης
Uncontrolled Keywords: Τουρισμός, Τουριστική αγορά, Οργανισμοί τουρισμού, Ερωτηματολόγιο, Μεθοδολογία έρευνας
Subjects: Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 01 Jul 2019 09:43
Last Modified: 01 Jul 2019 09:43
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10033

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top