Το brand name σε μία επιχείρηση και η περίπτωση μετανομασίας ΟΤΕ σε Cosmote.

Περπερίδου, Αικατερίνη Π. (2018) Το brand name σε μία επιχείρηση και η περίπτωση μετανομασίας ΟΤΕ σε Cosmote. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC49_2018.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Το brand name χαρακτηρίζει τον οργανισμό, αντιπροσωπεύει την κουλτούρα, την ιστορία, τις πρακτικές και τον τρόπο επικοινωνίας του με τους καταναλωτές. Για την οικοδόμηση ενός ισχυρού brand name απαιτείται καλός σχεδιασμός της στρατηγικής, αναγνωρισιμότητά του, η δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές και θετική συνολική εικόνα στις συνειδήσεις του. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εξέταση του εμπορικού σήματος-ονόματος (εφεξής brand) μιας επιχείρησης και των παραγόντων που επηρεάζουν το βαθμό οικειότητας (familiarity) και αναγνώρισης (awareness) μιας συγκεκριμένης μάρκας προϊόντων/ υπηρεσιών. Η μελέτη περίπτωσης που επιλέχθηκε είναι η μετονομασία του ΟΤΕ σε COSMOTE στο πλαίσιο rebranding του Ομίλου το 2015 η οποία αποτέλεσε είδηση στον επιχειρηματικό κόσμο. Ο τρόπος ανάπτυξης της εργασίας που επιλέχθηκε είναι η μελέτη περίπτωσης έπειτα από βιβλιογραφική επισκόπηση του θέματος. Η αναλυτική μελέτη μιας μετονομασίας εταιρίας σε στρατηγικό κλάδο όπως αυτός των τηλεπικοινωνιών βοηθά στην καλύτερη κατανόηση της σημασίας του θέματος καθώς και του σύγχρονου τρόπου εφαρμογής ενός rebranding. Από την έρευνα προέκυψε ότι το rebranding OTE- COSMOTE θα λειτουργήσει ως πρότυπο για επόμενες αντίστοιχες περιπτώσεις συνένωσης εταιριών τόσο στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών όσο και σε άλλους. Συμβαδίζει με τα σύγχρονα πρότυπα και τάσεις που επικρατούν στην παγκοσμιοποιημένη αγορά και έχει ήδη δείξει θετικά αποτελέσματα για την εταιρία και τους μετόχους. Το θέμα μπορεί να επεκταθεί και σε άλλους τομείς (διαφήμιση, μάρκετινγκ) και να αποτελέσει αντικείμενο μελέτης για τη διεξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Brand name, Brand image, Brand awareness, Brand identity, Rebranding, Cosmote, Ενοποίηση ΟΤΕ - COSMOTE
Subjects: Ε > Επιχειρήσεις
Ε > Επιχειρήσεις - Τηλεπικοινωνίες
Σ > Συγχωνεύσεις
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 28 Jun 2019 11:54
Last Modified: 28 Jun 2019 11:54
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10032

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top