Διαφημίσεις στο Facebook και μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Τζέλλος, Νικόλαος - Ορέστης Ε. (2018) Διαφημίσεις στο Facebook και μικρομεσαίες επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D59_2018.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (894kB)

Abstract

Η παρούσα εργασία παρουσιάζει την επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με πρωτοπόρο το Facebook, στο τρόπο με τον οποίο οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις διαφημίζονται. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε κυρίως μέσω του Διαδικτύου, με την ανάγνωση πολλών δημοσιεύσεων, άρθρων, αφιερωμάτων, στατιστικών αλλά και με τη τοπική έρευνα σε επιχειρήσεις και ανθρώπους με ερωτηματολόγια, από τα οποία βγήκαν αποτελέσματα για το πως η τοπική κοινωνία ανταποκρίνεται στο μάρκετινγκ στο Facebook και κατά πόσο οι τοπικές επιχειρήσεις διαφημίζονται σε αυτό. Τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων ήταν θετικά προς το αντικείμενο της εργασίας ενώ το συμπέρασμα της εργασίας είναι ότι ακόμα και η μικρή τοπική αγορά έχει απορριφθεί από το Facebook χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχει πάψει να λειτουργεί το άτυπο σχέδιο με το οποίο οι μικρές επιχειρήσεις διαφημίζονται και κάνουν μάρκετινγκ.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Facebook, Marketing, Διαφήμιση, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, Ερωτηματολόγιο, Ρόδος
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 27 Jun 2019 07:25
Last Modified: 27 Jun 2019 07:25
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10014

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top