Μαυρίδου, Ελένη Ε. (2018) Εθελοντισμός και κοινωνικό μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
LX25_2018.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (629kB) |
Abstract
Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση και η ανάδειξη των επιπτώσεων του εθελοντισμού σε σχέση με το κοινωνικό μάρκετινγκ. Η εργασία διερευνά, σε θεωρητικό και εμπειρικό επίπεδο (επιλογή μελέτης περίπτωσης) το πλάνο προώθησης του εθελοντισμού αξιοποιώντας τα εργαλεία που προσφέρει το κοινωνικό μάρκετινγκ. Στο θεωρητικό σκέλος, επιχειρείτε βιβλιογραφικά η μελέτη των εννοιών "εθελοντισμός" και "κοινωνικό μάρκετινγκ" με σκοπό την κατανόησή τους. Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο γίνονται αναφορές στην ιστορία του εθελοντισμού, στις διάφορες μορφές εθελοντισμού και στο έργο των Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στις βασικές αρχές και στα εργαλεία του Κοινωνικού Μάρκετινγκ καθώς επίσης στο πως οι Μ.Κ.Ο. πρέπει να χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ. Στο τρίτο κεφάλαιο κατόπιν επιλογής, θα χρησιμοποιηθεί παράδειγμα (μελέτη περίπτωσης), με στόχο να διαφωτισθούν και να επιβεβαιωθούν οι θεωρητικές προσεγγίσεις και πτυχές του θέματος που αναπτύχθηκαν στο πρώτο και δεύτερο μέρος της εργασίας, επιχειρώντας στο τέλος μια συνολική θεώρηση των ζητημάτων που αναπτύχθηκαν με σκοπό την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καταραχιά Ανδρονίκη |
Uncontrolled Keywords: | Εθελοντισμός, Κοινωνικό μάρκετινγκ, Μ.Κ.Ο., "Το Χαμόγελο του Παιδιού" |
Subjects: | Ε > Εθελοντισμός Μ > Μη κυβερνητικές οργανώσεις |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 23 Apr 2019 08:26 |
Last Modified: | 23 Apr 2019 08:26 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9930 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |