Τσάκλας, Γεώργιος Μάριος and Αντεϊσβίλι, Νικολέτα (2018) Σχεδιασμός και δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων με την γλώσσα Java. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
EI34_2018.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
Abstract
Τα τελευταία χρόνια, έχει παρατηρηθεί ραγδαία αύξηση της ψηφιακής πληροφορίας, της επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων και των ηλεκτρονικών συναλλαγών με την χρήση της τεχνολογίας. Για τον λόγο αυτόν, η κάθε επιχείρηση ενδείκνυται να διαθέτει εφαρμογές ηλεκτρονικών υπολογιστών και διαδικτύου, οι οποίες στοχεύουν στην πραγματοποίηση και οργάνωση ορισμένων επιχειρηματικών διαδικασιών. Σε αυτού του είδους τις εφαρμογές ανήκουν και τα συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, γνωστά και ως CRM,τα οποία αποθηκεύουν τα δεδομένα των πελατών και τις περισσότερες λειτουργίες μιας επιχείρησης. Έχει διαπιστωθεί ότι με την πάροδο του χρόνου, αυξάνεται η σημαντικότητα και η χρήση τους καθώς σκοπός τους είναι να μεγιστοποιηθούν τα έσοδα της επιχείρησης και η προσωπική ικανοποίηση των πελατών.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Πελατειακές σχέσεις, Διαχείριση, Χρήστες, Βάση δεδομένων, MySQL, Java, HTML. |
Subjects: | Β > Βάσεις δεδομένων Ε > Επιχειρήσεις - Πρόγραμμα ηλεκτρονικών υπολογιστών Γ > Γλώσσες προγραμματισμού (Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές) Π > Πελατειακές σχέσεις |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 22 Mar 2019 12:30 |
Last Modified: | 22 Mar 2019 12:30 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9894 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |