Στάση καταναλωτών απέναντι στις διαφημίσεις του Youtube = Consumers’ attitudes toward advertisement in Youtube

Καρτεράκη, Ειρήνη (2018) Στάση καταναλωτών απέναντι στις διαφημίσεις του Youtube = Consumers’ attitudes toward advertisement in Youtube. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
MPRM3_2018.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Οι συμπεριφορές του καταναλωτή και η διαφήμιση στο Youtube ή στα κοινωνικά δίκτυα έχουν αλλάξει τον τρόπο που τα άτομα ή οι οργανισμοί επικοινωνούν μεταξύ τους τις τελευταίες δεκαετίες. Η αναγκαιότητα των κοινωνικών δικτύων για καθημερινή χρήση και επικοινωνία με τους πελάτες έχουν εξεταστεί εκτενώς από αρκετούς μελετητές (Constantinides et al., 2013). Η διαφήμιση και το IMC δεν θα μπορούσε να είναι εξαίρεση καθώς έχουν ενσωματώσει τα κοινωνικά δίκτυα ως μέρος της επικοινωνίας του “mix arsenal” (Belch and Belch, 2014). Ειδικά, η online διαφήμιση σε πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων όπως το Youtube έχουν κερδίσει μεγάλο μερίδιο συγκριτικά με τους παραδοσιακούς τρόπους επικοινωνίας και διαφήμισης με σκοπό να θεωρείται σημαντικό μέρος προώθησης για γνωστές μάρκες και οργανισμούς. Σε αυτή την έρευνα θα εξεταστεί η επιρροή του Youtube στην συμπεριφορά του καταναλωτή. Χρησιμοποιήθηκε ένα δομημένο ερωτηματολόγιο σε δείγμα 225 συμμετεχόντων και εξετάστηκε ο τρόπος με τον οποίο οι καταναλωτές αντιδρούν στο Youtube, πως επηρεάζονται από τις διαφημίσεις της συγκεκριμένης πλατφόρμας καθώς και αν υπάρχουν δεσμεύσεις με τους καταναλωτές. Επιπροσθέτως, μελετήθηκε η συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στις διαφημίσεις υιοθετώντας ως υπόδειγμα τη σχετική βιβλιογραφία (Haridakis and Hanson, 2009; Vinerean et al., 2013; Pikas et al., 2014) αναγνωρίζοντας τους παράγοντες που περιγράφουν αυτές τις συμπεριφορές και την επιρροή που υπάρχει στην αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων. Γενικότερα, τα αποτελέσματα θα δώσουν απαντήσεις στις πρόσφατες συμπεριφορές των καταναλωτών απέναντι στις διαφημίσεις του Youtube και θα βοηθήσουν μελλοντικούς εξασκούμενους να δημιουργήσουν καλύτερα, αποτελεσματικότερα και αποδοτικότερα διαφημιστικά μηνύματα που θα ενθαρρύνουν την δέσμευση των καταναλωτών και υψηλότερο ROI. Τέλος, τα αποτελέσματα θα προωθήσουν την κατανόηση του τρόπου που οι καταναλωτές αντιδρούν στις διαφημίσεις του Youtube και στα κοινωνικά δίκτυα.

Item Type: Thesis (Masters)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Social media, YouTube, Διαφήμιση, Συμπεριφορά καταναλωτή, Ελλάδα.
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Δημόσιες Σχέσεις και Μάρκετινγκ με Νέες Τεχνολογίες
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 02 Nov 2018 13:16
Last Modified: 02 Nov 2018 13:19
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9800

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top