Τεχνικές διαφήμισης και επικοινωνίας στη σύγχρονη πολιτική σκέψη και φιλοσοφία

Σακελλαρίου, Δέσποινα (2009) Τεχνικές διαφήμισης και επικοινωνίας στη σύγχρονη πολιτική σκέψη και φιλοσοφία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L53_2009.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσει τις τεχνικές διαφήμισης και επικοινωνίας που συναντάμε στη σύγχρονη πολιτική σκέψη και φιλοσοφία. Ταυτόχρονα, σε πρακτικό επίπεδο, γίνεται ανάλυση της επικοινωνιακής πολιτικής που ακουλούθησαν τα ελληνικά κόμματα κατά τις εκλογές του Σεπτεμβρίου 2007. Αυτό γίνεται αναλύοντας τα τηλεοπτικά διαφημιστικά μηνύματα και τις αφίσες των κομμάτων για την προεκλογική περίοδο του Αυγούστου-Σεπτεμβρίου 2007. Χρησιμοποιήθηκαν τα τηλεοπτικά διαφημιστικά μηνύματα καθώς και οι αφίσες των 5 πολιτικών κομμάτων(Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΛΑ.Ο.Σ) για την περίοδο Αύγουστος – Σεπτέμβριος 2007. Το συγκεκριμένο δείγμα καλύπτει το σύνολο των κομμάτων που εισήλθαν στο Κοινοβούλιο. Έτσι, με αυτό τον τρόπο επιτεύχθηκε αντιπροσωπευτικότητα ώστε τα αποτελέσματα της έρευνας να μπορούν να θεωρηθούν έγκυρα. Η ανάλυση αποτελεσμάτων έδειξε διαφορές αλλά και ομοιότητες μεταξύ των διαφημιστικών μηνυμάτων των 5 πολιτικών κομμάτων. Τα διαφημιστικά μηνύματα και γενικότερα η επικοινωνιακή στρατηγική/πολιτική εξαρτάται από διάφορους παράγοντες που έχουν να κάνουν τόσο με τα ειδικά χαρακτηριστικά των πολιτικών φορέων όσο και με τις γενικότερες οικονομικές-κοινωνικές-πολιτικές τάσεις. Οι πολιτικές επιλογές γίνονται εν απουσία των προϋποθέσεων και του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του μάρκετινγκ, όπως η ύπαρξη αγοράς και νομικών περιορισμών. Γίνονται επίσης υπό καθεστώς απροσδιοριστίας ή δυσπροσδιορισμού των περισσοτέρων στοιχείων του μίγματος μάρκετινγκ από θεωρητικής και πρακτικής πλευράς. Μπορούμε να υποστηρίξουμε ότι αυτό που πολλοί ονομάζουν πολιτικό μάρκετινγκ είναι ουσιαστικά πολιτική επικοινωνία με τα νέα μέσα τα οποία είναι δανεισμένα και από κάποια στοιχεία ή υποστοιχεία του μάρκετινγκ.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μπρώνη Γεωργία
Uncontrolled Keywords: Διαφήμιση, Διαφημιστικά μηνύματα, Πολιτικό μάρκετινγκ, Πολιτικές καμπάνιες στην Ελλάδα
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Πολιτικές απόψεις
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 20 Mar 2015 13:33
Last Modified: 06 Apr 2015 09:52
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/979

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top