Σχεδιασμός και μελέτη χώρου εστίασης κλειστών αγορών

Ανανιάδου, Χρυσούλα and Τσέτσικα, Βασιλική (2013) Σχεδιασμός και μελέτη χώρου εστίασης κλειστών αγορών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
BS30_2013.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Οι χώροι μαζικής εστίασης στοχεύουν σε αυτούς που θέλουν να καλύψουν μια απλή καθημερινή τους ανάγκη, όπως να πιουν ένα ποτό ή ένα καφέ, να φάνε να συζητήσουν, να διασκεδάσουν, να μοιραστούν προσωπικές στιγμές με δικούς τους ανθρώπους. Ταυτόχρονα όμως θέλουν να νιώσουν οικεία, σαν στο σπίτι τους. Υπάρχει και μία άλλη κατηγορία ανθρώπων μέσα στους χώρους αυτούς, που θέλει να καλύψει τη βασική του ανάγκη, να δουλέψει. Αναφερόμαστε στον εργαζόμενο. Για την ομαλή πορεία και ικανοποίηση όλων αυτών των ανθρώπων, ο σχεδιασμός και η δημιουργία ενός χώρου που εξυπηρετεί την αισθητική με την πρακτική και λειτουργικότητα του, είναι κλειδί για την επιτυχία της επιχείρησης. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, μελετήσαμε και σχεδιάσαμε ένα χώρο ο οποίος ανταποκρίνεται στις σημερινές ανάγκες τις αγοράς, με απώτερο στόχο την αύξηση του πελατολογίου και των κερδών.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Κακούλης Κωνσταντίνος
Uncontrolled Keywords: Χώροι εστίασης, Κλειστές αγορές, Εργονομία
Subjects: Β > Βιομηχανικός σχεδιασμός
Ε > Εστιατόρια, ταβέρνες
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών & Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ (Κοζάνη) > Κατεύθυνση Bιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 13 Sep 2018 14:26
Last Modified: 13 Sep 2018 14:26
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9685

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top