Το ρούχο και η καταναλωτική συμπεριφορά. Επιρροή από τα social media

Θλιβεροπούλου, Γρηγορία (2018) Το ρούχο και η καταναλωτική συμπεριφορά. Επιρροή από τα social media. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC31_2018.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία διευρύνει τους ορίζοντες της βιοτεχνίας της μόδας, με κύριο αντικείμενο ερευνάς το «ρούχο». Αρχικά, αναλύεται τι είναι μόδα και πόσο σημαντική είναι για τον καταναλωτή. Έπειτα γίνετε αναφορά για τοις παραμέτρους του marketing, έχοντας ακαδημαϊκό υπόβαθρο. Αναφορά γίνεται στο στρατηγικό marketing, στη τμηματοποίηση της αγοράς, το μίγμα marketing και προώθησης, στις θεωρίες αναγκών καθώς και εξηγείται το μοντέλο της διαδικασίας λήψης απόφασης αγοράς, αλλά και οι παράγοντες που επηρεάζουν τον καταναλωτή στην αγορά ρούχου. Επίσης δεν θα μπορούσε να μην γίνει αναφορά για τα επώνυμα ρούχα .Η παρούσα πτυχιακή αναφέρεται στη διαδρομή του ενδύματος από την εμφάνισή του έως τη σημερινή εποχή. Προς αυτή την κατεύθυνση έγινε μία προσπάθεια διευρυμένης ανασκόπησης διεθνούς βιβλιογραφίας. Επιπρόσθετα, φάνηκε σημαντικό να γίνει αναφορά για τις τάσεις που διαμορφώνουν το στυλ της ένδυσης και της μόδας, οι κουλτούρες της μόδας, όπως ονομάζονται. Σκοπός της έρευνας ήταν να διερευνηθούν οι καταναλωτικές συνήθειες ,ποιοι είναι οι παράγοντες για την διαμόρφωση ενός στυλ και από πού επηρεάζεται ο σύγχρονος καταναλωτής. Επιπλέον, μελετήθηκε κατά πόσο οι άνθρωποι επηρεάζονται από τη μόδα και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα κύρια αποτελέσματα που προέκυψαν από την έρευνα είναι ότι το ρούχο έχει μετατραπεί στη σημερινή εποχή σε βιομηχανοποιημένη μόδα. Επίσης, οι καταναλωτικές συνήθειες των ατόμων εξαρτώνται από ένα σύνολο παραγόντων που προσδιορίζουν τα κίνητρα που τους ωθούν να καταναλώσουν, όπως είναι το εισόδημα, η κοινωνική και επαγγελματική θέση, ο ρόλος των μέσων επηρεασμού των αγορών.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Συμπεριφορά καταναλωτή, Social media, Βιοτεχνία ενδυμάτων.
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 13 Sep 2018 11:57
Last Modified: 13 Sep 2018 11:57
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9683

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top