Κοκονάκη, Σουλτάνα (2018) Η χρήση του #hashtag ως στρατηγική μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC28_2018.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (926kB) |
Abstract
Η ευρεία χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης έχει αλλάξει τα δεδομένα και τις στρατηγικές μάρκετινγκ καθώς πλέον τα μέσα αυτά παίζουν σημαντικό ρόλο όχι μόνο στις καθημερινές συνήθειες των καταναλωτών αλλά και στην αγοραστική τους συμπεριφορά. Κύριος στόχος της εργασίας αυτής είναι η ανάδειξη του hashtag “#” σαν ένα σημαντικό εργαλείο στις στρατηγικές μάρκετινγκ. Το σύγχρονο μάρκετινγκ και οι δραστηριότητες του έχουν επηρεαστεί σε μεγάλο βαθμό από την αλματώδη εξάπλωση του διαδικτύου και την αλματώδη αύξηση των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μέσω αυτών κάθε χρήστης έχει την δυνατότητα να ενημερώνεται για νέα προϊόντα και υπηρεσίες, να ανακαλύπτει τις εφαρμογές αυτών και να συνδέσει το lifestyle του με την απόκτηση και χρήση των συγκεκριμένων αγαθών. Ταυτόχρονα οι επιχειρήσεις έχουν την δυνατότητα να επικοινωνούν με τους καταναλωτές, να ανακαλύπτουν τις ανάγκες τους και να διαφημίζουν τα αγαθά και τις υπηρεσίες τους μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα hashtags αποτελούν ένα σημαντικό κομμάτι όλων αυτών των δραστηριοτήτων καθώς είναι το μέσο που επιλέγεται από επιχειρήσεις και από χρήστες για την δημιουργία των προϋποθέσεων και των βάσεων σύνδεσης των καταναλωτών με τα προϊόντα και τις εφαρμογές τους. Για την εκπόνηση της εργασίας και της έρευνας αυτής χρησιμοποιήθηκε πληθώρα πηγών για την υπογράμμιση των θεωρητικών βάσεων γύρω από το μάρκετινγκ, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την χρήση των hashtags. Επιπροσθέτως, έγιναν αναφορές σε γνωστές επιχειρήσεις και πως αυτές χρησιμοποιούν τα hashtags για την προώθηση των προϊόντων τους και την ανάμιξη τους τόσο στην καθημερινότητα όσο και στο lifestyle των καταναλωτών. Τα κύρια συμπεράσματα υπογραμμίζουν την ευρεία χρήση των hashtags και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την δημιουργία των κατάλληλων προϋποθέσεων για την ζήτηση των προϊόντων και των υπηρεσιών.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Γιαννακοπούλου Αναστασία |
Uncontrolled Keywords: | Social media, Hashtag, Lifestyle, Συμπεριφορά καταναλωτή, Στρατηγικές μάρκετινγκ. |
Subjects: | Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά Κ > Κοινωνικά δίκτυα Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 13 Sep 2018 08:48 |
Last Modified: | 13 Sep 2018 08:48 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9677 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |