Κάντα, Ναταλία (2018) Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM) και η χρήση του από τις ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC13_2018.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Στην παρούσα πτυχιακή επιχειρείται η προσέγγιση της Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων στις επιχειρήσεις. Αρχικά παρουσιάζεται εν συντομία η ανάγκη του μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις και στην εξέλιξη των σχέσεων μεταξύ πελάτη-επιχείρησης όπου οδήγησε στην ανάγκη εφαρμογής ενός συστήματος CRM. Έπειτα, εξηγείται ο όρος, βασικά στοιχεία του CRM, ο κύκλος ζωής των πελατών και ποια είναι τα οφέλη αλλά και οι παράγοντες αποτυχίας από την εγκατάσταση μιας τέτοιας εφαρμογής. Στη συνέχεια, γίνεται ενδελεχής αναφορά στην εξέλιξη του CRM μέσω της τεχνολογίας δηλαδή στη χρήση του ηλεκτρονικού και κοινωνικού CRM. Τέλος, για την κατανόηση της εφαρμογής του συστήματος CRM από τις ελληνικές επιχειρήσεις, επιλέχτηκε ως μεθοδολογία η ποιοτική έρευνα με συνέντευξη.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Παπατσιμούλη Μαρία |
Uncontrolled Keywords: | Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων, Πελάτες, Κοινωνική και ηλεκτρονική διαχείριση πελατειακών σχέσεων, Συνέντευξη, Εξυπηρέτηση πελάτη, Συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων. |
Subjects: | Π > Πελατειακές σχέσεις |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 07 Sep 2018 08:49 |
Last Modified: | 07 Sep 2018 08:49 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9654 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |