Αγοραστού, Νένα (2018) Η αντίληψη των φιλάθλων του ποδοσφαίρου για τη χορηγία του αθλητισμού. Η περίπτωση των ελληνικών ποδοσφαιρικών ομάδων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC9_2018.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (930kB) |
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτέλεσε το αντικείμενο μελέτης μου εδώ και αρκετά μεγάλο διάστημα και θεωρώ ότι λόγω της σπουδαιότητας του θέματος θα αποτελέσει πολύ σημαντικό εφαλτήριο για την μετέπειτα πορεία μου στον κλάδο. Πιο συγκεκριμένα, θέμα της συγκεκριμένης εργασίας, αποτελούν οι χορηγίες στις ελληνικές ποδοσφαιρικές ομάδες, και συγκεκριμένα η αντίληψη των φιλάθλων σχετικά με την αθλητική χορηγία. Προκειμένου να αναλυθεί το θέμα προς κάθε κατεύθυνση, η εργασία διαρθρώθηκε σε δύο μέρη, το πρώτο εκ των οποίων αποτελεί το θεωρητικό υπόβαθρο της μελέτης και το δεύτερο αποτελεί το ερευνητικό μέρος της. Ο σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας ήταν να αξιολογήσει το ρόλο της ανάμιξης των θεατών ποδοσφαίρου στην στάση τους για την αθλητική χορηγία και τις προθέσεις τους για θετική προφορική επικοινωνία για τους χορηγούς και τα προϊόντα τους. Το θεωρητικό μέρος της μελέτης, περιλαμβάνει την βιβλιογραφική ανασκόπηση σε διάφορες έννοιες που αναλύονται μέσα σε δύο κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο της βιβλιογραφικής ανασκόπησης αφορά τις εταιρικές χορηγίες, όπου αναλύεται ο ορισμός της χορηγίας, η αθλητική χορηγία, τα κίνητρα και οι λόγοι επένδυσης σε χορηγίες, ο τρόπος μέτρησης της αποτελεσματικότητας της χορηγίας, η αδυναμία μέτρησης της απόδοσης των χορηγιών, τα οφέλη των χορηγιών για τις εταιρείες και η επίδραση των χορηγιών στους καταναλωτές. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται εκτενώς όλες οι διαστάσεις της αθλητικής χορηγίας, και συγκεκριμένα η παγκόσμια αγορά χορηγιών αθλητισμού, η αθλητική χορηγία ως εργαλείο επικοινωνίας μάρκετινγκ, η εξέλιξη των αθλητικών χορηγιών και η χορηγία στο ποδόσφαιρο. Έχοντας αναφέρει όλα αυτά, το κεφάλαιο συνεχίζει με την σπουδαιότητα του ποδοσφαίρου στην Ελλάδα, ενώ στην συνέχεια γίνεται αναφορά στην ποδοσφαιρική ομάδα του ΠΑΟΚ και τις χορηγίες που έχουν πραγματοποιηθεί προς τον συγκεκριμένο σύλλογο, που αποτελεί και το επίκεντρο της έρευνας που παρουσιάζεται στο δεύτερο μέρος της εργασίας. Το ερευνητικό μέρος λοιπόν, αποτελείται από ένα κεφάλαιο. Αρχικά πραγματοποιείται ανάλυση της μεθοδολογίας της έρευνας, δηλαδή της επιλογής των συμμετεχόντων, των πηγών των δεδομένων, των ερευνητικών εργαλείων και των μεθόδων ανάλυσης των δεδομένων και στην συνέχεια παρουσιάζονται τα αποτελέσματά της έρευνας. Η μελέτη κλείνει με τα συνολικά συμπεράσματα που προέκυψαν, τόσο από την βιβλιογραφική ανασκόπηση όσο και από την ολοκλήρωση της ερευνητικής διαδικασίας. Ευελπιστώ η παρούσα μελέτη να αποτελέσει χρήσιμο εγχειρίδιο για μελλοντικούς ερευνητές της επίδρασης της αθλητικής χορηγίας.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Τριανταφυλλίδου Αμαλία |
Uncontrolled Keywords: | Ελληνικές ποδοσφαιρικές ομάδες, Ελληνικό ποδόσφαιρο, Χορηγοί |
Subjects: | Χ > Χορηγία, Επιχειρηματική Π > Ποδόσφαιρο - Χρηματοοικονομική ανάλυση |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 06 Sep 2018 08:37 |
Last Modified: | 06 Sep 2018 08:54 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9645 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |