Τσεσμετζή, Αναστασία (2017) Η επίδραση των κοινωνικών δικτύων στις επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC96_2017.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Αναμφισβήτητα, τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης έχουν ενταχθεί δυναμικά στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων ενώ παρουσιάζουν σημαντικές εξελίξεις στον επιχειρηματικό τομέα καθώς κατατάσσονται στις πιο αποτελεσματικές μεθόδους μάρκετινγκ/διαφήμισης ενός προϊόντος και υπηρεσίας μιας επιχείρησης. Η παρούσα πτυχιακή εργασία διαλαμβάνει τη δυνατότητα των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης να επηρεάσουν τις επιχειρήσεις είτε σε θετικό είτε σε αρνητικό βαθμό. Σε πρώτο επίπεδο, με γνώμονα τη Διεθνή βιβλιογραφία, εξετάζονται και αναλύονται οι σημαντικότερες πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αναλύονται βασικές έννοιες για τον επιχειρηματικό τομέα όπως το E-wom, το ιογενές μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ των Κοινωνικών Δικτύων. Μετέπειτα ακολουθεί η εμπειρική μελέτη, κατά την οποία εξετάζεται ο βαθμός επίδρασης των Social media στον επιχειρηματικό κλάδο.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία |
Uncontrolled Keywords: | Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, E-wom, Ιογενές μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων. |
Subjects: | Κ > Κοινωνικά δίκτυα Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 17 Jul 2018 09:33 |
Last Modified: | 17 Jul 2018 09:33 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9534 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |