Απόψεις φοιτητών για τη συμβολή των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση

Ουζούνογλου, Μαρία (2017) Απόψεις φοιτητών για τη συμβολή των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC86_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Στη παρούσα εργασία γίνεται διερεύνηση των απόψεων των φοιτητών για τη συμβολή των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Για την διεξαγωγή της συγκεκριμένης έρευνας χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική μέθοδος με τη χρήση ερωτηματολογίου. Στην έρευνα συμμετείχαν 150 φοιτητές οι οποίοι εξέφρασαν τις απόψεις τους στο θέμα αυτό. Για την ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πρόγραμμα SPSS 17. Όσον αφορά τις απόψεις των φοιτητών για τη συμβολή των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση προκύπτει μέσα από την έρευνα ότι οι περισσότεροι φοιτητές πιστεύουν σε μεγάλο βαθμό ότι οι ΤΠΕ αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της διδασκαλίας. Επίσης ανέφεραν ότι τους δίνεται η δυνατότητα να αξιοποιήσουν τις ΤΠΕ κατά την διάρκεια της εκπαιδευτικής διδασκαλίας και ότι κάνοντας χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) κατά την διάρκεια της διδασκαλίας δείχνουν περισσότερο ενδιαφέρον και προσοχή. Συνεπώς, μέσα από την έρευνα αυτή αναδεικνύεται η χρήση της εκπαιδευτικής τεχνολογίας και το πώς αυτή συμβάλλει στην εκπαίδευση.

Item Type: Thesis (BSc)
Uncontrolled Keywords: Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ), Φοιτητές, Εκπαίδευση, Τεχνολογία.
Subjects: Ε > Εκπαίδευση
Τ > Τεχνολογία της πληροφορίας
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 12 Jul 2018 09:31
Last Modified: 12 Jul 2018 09:31
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9515

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top