Τσολάκης, Παναγιώτης and Βολάρη, Μαρία-Ενρικέτα (2017) Προφίλ Ελλήνων καταναλωτών βάσει του προσανατολισμού τους στην αγοραστική αξία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC85_2017.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Στην παρούσα εργασία μελετήθηκε και διεξήχθη ερευνά σχετικά με την αγοραστική αξία που αποκομίζουν οι Έλληνες καταναλωτές. Διεξήχθη ποσοτική έρευνα με χρήση ερωτηματολογίου, το οποίο μοιράστηκε με την μέθοδο της χιονόμπαλας. Το δείγμα της έρευνας αποτελούταν από 200 άτομα. Η έρευνα είχε ως αποτέλεσμα ότι οι καταναλωτές ( άνδρες και γυναίκες) προσανατολίζονται τόσο στην χρηστική όσο και στην ηδονική αξία. Παράλληλα, διαπιστώθηκε πως οι αγοραστές που ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα «35 και άνω» είναι οι πιο ικανοποιημένοι αλλά και πιο προσηλωμένοι και επίσης λαμβάνουν τις μεγαλύτερες τιμές στο word-of-mouth. Τέλος, διαπιστώθηκε μέτρια θετική σχέση μεταξύ της χρηστικής αξίας και των ερωτήσεων της προσήλωσης, της ικανοποίησης και του word-of-mouth. Αντίστοιχα για την ηδονική αξία, υπήρξε ισχυρή θετική σχέση με το word-of-mouth και την ικανοποίηση και μέτρια θετική σχέση με την προσήλωση.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Αγοραστική αξία, Αγοραστική συμπεριφορά, Προσανατολισμός, Ηδονική αξία, Χρηστική αξία |
Subjects: | Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 12 Jul 2018 08:50 |
Last Modified: | 12 Jul 2018 08:50 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9514 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |