Μπούρμπος, Χρήστος (2017) Social media και συμπεριφορά καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC81_2017.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων γενικά, αλλά και των Ελλήνων συγκεκριμένα. Για αυτόν τον λόγο έχουν γίνει πλέον απαραίτητο συστατικό του online marketing κάθε επιχείρησης και ελεύθερου επαγγελματία στην Ελλάδα. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει την ραγδαία ανάπτυξη των κοινωνικών δικτύων (social media) καθώς και τον λόγο για τον οποίο η καταναλωτική συμπεριφορά εξαρτάται άμεσα από αυτά. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της συλλογής πληροφοριών από σύγχρονα άρθρα και βιβλία με κύριο θέμα την κοινωνική δικτύωση και την καταναλωτική συμπεριφορά, καθώς επίσης και μέσω των αποτελεσμάτων που απορρέουν από ερωτηματολόγιο που απαντήθηκε κυρίως από φοιτητές με έντονη διαδικτυακή παρουσία και αγοραστική δύναμη.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία |
Uncontrolled Keywords: | Social media, Συμπεριφορά καταναλωτή, Ιστοσελίδες. |
Subjects: | Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά Κ > Κοινωνικά δίκτυα |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 12 Jul 2018 06:50 |
Last Modified: | 12 Jul 2018 06:50 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9510 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |