Τάσσος, Μάριος Σ. (2017) Καινοτόμες μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L8_2017.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τις καινοτόμες μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜμΕ) στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα, μελετά βασικές έννοιες του επιχειρηματικού λεξιλογίου όπως επιχειρηματικότητα και καινοτομία, αν και οι βιβλιογραφικές αναφορές και οι διαδικτυακές πληροφορίες σχετικά με αυτές ποικίλουν, μέσα από την παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια να δοθεί η ουσιώδη σημασία αυτών, αποφεύγοντας την υπερ-πληροφόρηση, καθώς αυτό περνάει από τη θεωρία στην πράξη μέσω της μελέτης μιας ελληνικής καινοτόμου επιχείρησης, της Data Communication. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται η έννοιας της επιχείρησης και η διαφοροποίηση των μεγεθών με σκοπό την καλύτερη κατανόηση της. Στην συνέχεια γίνεται αναφορά στην έννοια της επιχειρηματικότητας, καθώς και τα είδη και τις μορφές τα οποία περιλαμβάνει. Έπειτα δίνεται η έννοια και τα χαρακτηριστικά του επιχειρηματία και της σχέσης του με την επιχειρηματικότητα. Κλείνοντας το πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην πραγματικότητα των πραγμάτων της ελληνικής επιχειρηματικότητας στις μέρες μας. Το δεύτερο κεφάλαιο της εργασίας αποτελείται από την Καινοτομία. Αρχικά αναφέρεται η έννοιας, όπως επίσης και τις μορφές που μπορεί αυτή να εμφανίζει. Στην συνέχεια του κεφαλαίου αναλύονται τα στάδια, οι κανόνες και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που εμπεριέχει και διακατέχει η Καινοτομία. Κλείνοντας το κεφάλαιο αυτό γίνεται αναφορά σχετικά με την χρηματοδότηση της Καινοτομίας και τους τρόπους άντλησης της. Στο τρίτο κεφάλαιο εμπεριέχει την μελέτη της καινοτόμου εταιρίας Data Communication, παρουσιάζεται το προφίλ της εταιρίας και του καινοτόμου προϊόν/υπηρεσία που προσφέρει και που αποτελεί το κύριο κομμάτι της εργασίας. Επιπλέον, παρουσιάζεται ο τρόπος εφαρμογής και τα αποτελέσματα που έχει, όπως επίσης κατά πόσο έχει ανταπόκριση και επιτυχία ζήτησης από τους καταναλωτές. Τα συμπεράσματα αποτελούν το τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας αναλύοντας τα κυριότερα σημεία με βάση το περιεχόμενο των προηγούμενων κεφαλαίων και το αντίκτυπο αυτών σε σχέση με τα δεδομένα που επικρατούν στην χώρα μας σε οικονομικό επίπεδο.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Πιτόσκα Ηλέκτρα |
Uncontrolled Keywords: | Επιχειρηματικότητα, Επιχειρήσεις, Ελληνικές εταιρίες, Καινοτομία, Χρηματοδότηση, Επιχειρήσεις και επιχειρηματικότητα, Καινοτόμες επιχειρήσεις, Μελέτη περιπτώσεων ελληνικών καινοτόμων επιχειρήσεων |
Subjects: | Ε > Επιχειρηματικότητα Κ > Καινοτομία (επιχείρηση) Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 26 Feb 2018 08:56 |
Last Modified: | 26 Feb 2018 08:56 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9323 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |