Mobile commerce: ένα παγκόσμιο φαινόμενο

Θεοδωρίδου, Ελένη (2010) Mobile commerce: ένα παγκόσμιο φαινόμενο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L133_2010.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στη σύγχρονη εκβιομηχανισμένη εποχή το διαδίκτυο κι οι τηλεπικοινωνίες διαδραματίζουν σημαίνοντα ρόλο στις επιχειρηματικές εφαρμογές. Κάτω από το πρίσμα αυτό γιγαντώνεται σταδιακά κι η είσοδος του κινητού εμπορίου στο εμπορικό «παιχνίδι». Στόχος της εργασίας αυτής είναι να καταδείξει τη δυναμική του φαινομένου που ονομάζεται κινητό εμπόριο καταγράφοντας τις αλλαγές που έφερε στην καταναλωτική καθημερινότητα του χρήστη-καταναλωτή. Αρχικά επιχειρείται μια σύντομη αναφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο, τον πρόγονο του κινητού εμπορίου, σκιαγραφώντας το ρόλο και τη σημασία του στον εμπορικό χώρο. Στη συνέχεια αφού ορίζεται το κινητό εμπόριο αναφέρονται οι μεταξύ τους διαφορές, οι στόχοι του. οι καινοτόμες αλλαγές που έφερε στο επιχειρηματικό πεδίο κι οι συνεχώς αυξανόμενες υπηρεσίες του στον τομέα της ψυχαγωγίας και των χρηματοοικονομικών εφαρμογών. Σκιαγραφούνται αναλυτικά οι διαφημιστικές προεκτάσεις του φαινομένου, η διενέργεια εμπορικών εκστρατειών καθώς κι η πρότυπη τεχνολογία που χρησιμοποιείται. Τέλος, γίνεται εκτενής αναφορά στο μείζον ζήτημα της ασφάλειας των συναλλαγών μέσω των κινητών συσκευών για να οδηγηθούμε, τελικώς. στις μελλοντικές προσδοκίες που γεννά η τεράστια απήχηση του κινητού εμπορίου.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Λαζαρίδης Βασίλειος
Uncontrolled Keywords: Mobile commerce, e-commerce
Subjects: Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 26 Feb 2018 09:05
Last Modified: 26 Feb 2018 09:05
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9322

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top