Σπυρίδου, Στεργιανή (2010) Η εξάπλωση του e-banking στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα: οι απόψεις των καταναλωτών σχετικά με το e-banking. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L121_2010.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (919kB) |
Abstract
Η παγκοσμιοποίηση και η απελευθέρωση των αγορών δημιουργούν νέα δεδομένα στον οικονομικό χώρο. Επίσης, το internet λίγα μόλις χρόνια μετά την εμφάνιση του στο επιχειρηματικό προσκήνιο αποτελεί μια σημαντική αλλά και δύσκολη πρόκληση για τις τράπεζες όλου του κόσμου. Οι τράπεζες στην προσπάθεια τους να παρακολουθήσουν τις εξελίξεις και κάτω από την ένταση του ανταγωνισμού στον ευρύτερο χρηματοπιστωτικό χώρο, καλούνται να χαράξουν νέα στρατηγική και να αξιοποιήσουν κατά τον βέλτιστο τρόπο τις δυνατότητες των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας. Το internet καθιερώνει νέα κανάλια διανομής τραπεζικών προϊόντων' και υπηρεσιών. Οι τράπεζες παγκοσμίως οδεύουν’ προς την πλήρη μεταμόρφωση τους με κύριο άξονα τους την ιδιαίτερη μεταχείριση κάθε πελάτη και βασικό όπλο τους την τεχνολογία. Η βιωσιμότητα και επιτυχία ενός χρηματοπιστωτικού ιδρύματος θα εξαρτώνται πλέον από την ικανότητα του να προβλέπει, να ανταποκρίνεται, ακόμα και να ξεπερνά τις προσδοκίες των πελατών του. Το διαδίκτυο εξελίσσεται μέρα με τη μέρα σε ένα ισχυρότατο νέο εμπορικό μέσο για όλους τους επαγγελματικούς κλάδους. Το επίτευγμα της νέας τεχνολογίας δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστες και τις τραπεζικές συναλλαγές οι οποίες θα γίνονται με πιο αυτοματοποιημένο τρόπο, σε συντομότερο χρονικό διάστημα και φυσικά με το χαμηλότερο δυνατό κόστος. Η εποχή της ψηφιακής οικονομίας την οποία διανύουμε παρέχει αμέτρητες δυνατότητες σε κάθε κοινωνική και οικονομική δραστηριότητα. Οι νέες αυτές δυνατότητες περιγράφονται με τον όρο «Ηλεκτρονική Τραπεζική». Στην απλή της μορφή, η ηλεκτρονική συναλλαγή είναι πολύ γνωστή. Αυτόματες ταμειακές μηχανές σε όλα. τα τραπεζικά συστήματα, ηλεκτρονικές αγορές μέσω καρτών και τηλεφωνικές συναλλαγές προσφέρουν υπηρεσίες που εφαρμόζονται με μεγάλη επιτυχία. Η σχέση των πελατών με την τράπεζα συνδέεται πλέον με τις ανάγκες της εποχής και προσαρμόζεται στους ρυθμούς της σύγχρονης ανταγωνιστικής οικονομίας. Στην Ελλάδα, η ηλεκτρονική τραπεζική σε πολλές περιπτώσεις δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από αντίστοιχες προσφερόμενες υπηρεσίες του εξωτερικού.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Λιανός Αναστάσιος |
Uncontrolled Keywords: | e-banking, Internet banking |
Subjects: | Ε > Ελληνικό τραπεζικό σύστημα Η > Ηλεκτρονική τραπεζική |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 23 Feb 2018 10:47 |
Last Modified: | 23 Feb 2018 10:47 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9312 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |