Viral marketing: παράγοντες, στρατηγικές και τρόποι εφαρμογής

Αποστολάκης, Εμμανουήλ (2010) Viral marketing: παράγοντες, στρατηγικές και τρόποι εφαρμογής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L100_2010.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η μεγάλη εξάπλωση του Internet τα τελευταία χρόνια έχει οδηγήσει στην ανάπτυξη και παρουσίαση νέων μεθόδων και πρακτικών προώθησης (marketing) ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται παρουσίαση μίας από τις μεθόδους εκείνες που έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούνται με μεγάλη επιτυχία τα τελευταία χρόνια για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών στο διαδίκτυο και είναι το λεγόμενο "Ίογενές μάρκετινγκ" (viral marketing). Αποτελεί μία από τις πιο επιτυχημένες πρακτικές marketing και βασίζεται ακριβώς στον τρόπο με τον οποίο μεταδίδονται οι ιοί με αποτέλεσμα την ταχεία και ευρεία εξάπλωση ενός μηνύματος ή μιας υπηρεσίας. Πιο συγκεκριμένα στα παρακάτω κεφάλαια παρουσιάζουμε και αναλύουμε την έννοια του marketing και άλλες βασικές έννοιες που σχετίζονται με αυτό. Γίνεται παρουσίαση των όρων viral marketing και word of mouth αναλύοντας τα χαρακτηριστικά και την μεταξύ τους σχέση. Προσδιορίζουμε τα είδη καθώς και τα πλεονεκτήματα - μειονεκτήματα του ιογενούς μάρκετινγκ. Εξετάζουμε πότε είναι κατάλληλη η χρησιμοποίηση της συγκεκριμένης μεθόδου και ποια εργαλεία και τεχνικές viral marketing χρησιμοποιούνται. Αναλύουμε την στρατηγική και προβάλλουμε διάφορες viral εκστρατείες. Ακόμη, αναλύουμε τους στόχους, την μέθοδο προώθησης του viral marketing, καθώς επίσης γίνεται αξιολόγηση και ταυτόχρονα εξέταση των προοπτικών του στην αγορά για το αν τελικά το viral marketing αποτελεί το μέλλον της διαφήμισης. Τέλος διατυπώνονται συμπεράσματα και προτάσεις για το μέλλον.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καταραχιά Ανδρονίκη
Uncontrolled Keywords: Ιογενές Μάρκετινγκ, Διαδικτυακές Τεχνικές, Viral marketing
Subjects: Ε > Επικοινωνία
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 12 Feb 2018 11:37
Last Modified: 12 Feb 2018 11:37
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9265

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top