Επιχειρηματική ηθική

Ουζουνίδου, Σοφία (2010) Επιχειρηματική ηθική. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L97_2010.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (561kB)

Abstract

Ζώντας σε μία εποχή όπου όλα κινούνται σε ταχύτατους ρυθμούς και οι συνθήκες και τα δεδομένα «μεταλλάσσονται» συνεχώς, βιώνουμε αλλαγές χωρίς προηγούμενο, ακολουθώντας τις ροές της τεχνολογικής εξέλιξης, αλλά και των κοινωνικοπολιτικών γεγονότων. Τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονται σε νέα πρότυπα και φιλοσοφίες διοίκησης προκειμένου να ελαχιστοποιήσουν τα κόστη παραγωγής και να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών. Μια νέα φιλοσοφία διοίκησης επιχειρήσεων, η οποία έχει αποδείξει την αποτελεσματικότητα της, αποτελεί η Επιχειρηματική Ηθική. Η νέα φιλοσοφία με τις μεθόδους και τα εργαλεία που χρησιμοποιεί προσφέρει στις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς που την εφαρμόζουν την δυνατότητα να βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητα τους μακροχρόνια μέσω της ικανοποίησης των αναγκών και των απαιτήσεων του κοινωνικού συνόλου. Η Επιχειρηματική ηθική βασίζεται στην συμμετοχή όλων των μελών μιας επιχείρησης ή οργανισμού για την βελτίωση των διαδικασιών, των προϊόντων, των υπηρεσιών και του τρόπου εργασίας. Πρώτα από όλους, οι ίδιες οι επιχειρήσεις οφείλουν να ακολουθούν την εξέλιξη δίνοντας το πιο έντονο στίγμα αλλαγής, καθώς η ανάγκη για ανταπόκριση στα νέα δεδομένα κρίνετε άκρως επιτακτική. Σε μία κοινωνία, λοιπόν, που απαιτεί σκληρότητα και υλιστικές συμπεριφορές, σε μία πραγματικότητα που η ανάγκη για οικονομική και επαγγελματική καταξίωση γίνεται ολοένα και πιο σημαντική γενάτε το ερώτημα πόσο και πώς μπορούμε να πιστεύουμε ότι η λέξη «ηθική» - έτσι όπως τη μάθαμε - έχει θέση στις επιχειρήσεις. Πάνω σ’ αυτό το πλαίσιο και την αναγκαιότητα για καινούριες συμπεριφορές βασίστηκε η εργασία αυτή που ως θέμα της έχει την Επιχειρηματική Ηθική. Άραγε, είναι ουτοπικό να μιλάμε για ηθική σε ένα χώρο που η ιστορία μας έχει αποδείξει ότι συναισθηματισμοί και ευαισθησίες δεν έχουν καμία θέση;

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Βελέντζας Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Επιχειρηματική ηθική, Ηθικός ηγέτης, Εταιρική κοινωνική ευθύνη
Subjects: Ε > Εταιρική κουλτούρα
Ε > Επιχειρηματική ηθική
Η > Ηγεσία
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 12 Feb 2018 11:08
Last Modified: 12 Feb 2018 11:08
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9263

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top