Ο αγροτικός τομέας και οι αγροτικοί συνεταιρισμοί στην Ελλάδα: η συμβολή των αγροτικών συνεταιρισμών στην προώθηση των αγροτικών προϊόντων

Θεολόγου, Βασιλική and Κουτσογιάννη, Αντωνία (2017) Ο αγροτικός τομέας και οι αγροτικοί συνεταιρισμοί στην Ελλάδα: η συμβολή των αγροτικών συνεταιρισμών στην προώθηση των αγροτικών προϊόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
LX35_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Ο αγροτικός τομέας συνιστά μία παραγωγική δραστηριότητα η οποία συμβάλλει σημαντικά στην οικονομία, την περιφερειακή ανάπτυξη, την κοινωνική συνοχή και τη διατροφή του πληθυσμού. Όσον αφορά στην χώρα μας ο αγροτικός τομέας ανέκαθεν αποτελούσε ένα δομικό χαρακτηριστικό της ελληνικής κοινωνίας καθώς και ένα συστατικό παράγοντα της ελληνικής οικονομίας και ανάπτυξης, τόσο σε εθνικό όσο και σε περιφερειακό επίπεδο. Η ένταξη της χώρας στην ΕΕ το 1981 και η πλήρης συμμόρφωση της Ελληνικής γεωργίας με την ΚΑΠ (κοινή αγροτική πολιτική), έχουν επηρεάσει την εξέλιξη και πορεία της γεωργίας καταλυτικά. Αν και οι αγροτικοί συνεταιρισμοί είναι μία άκρως επιτυχημένη επιχειρηματική μορφή και παρότι η χώρα μας είχε μακρόχρονη ιστορία στην μορφή αυτή επιχειρήσεων, η εφαρμογή τους και η λειτουργία τους δεν μπορεί να χαρακτηριστεί λειτουργική και βιώσιμη στην χώρα μας. Αν και θεωρητικά οι αγροτικοί συνεταιρισμοί έχουν θετικό ρόλο από την φύση και σύσταση τους, στην Ελλάδα εξαιτίας της κρατικής παρεμβατικότητας και των μικροπολιτικών συμφερόντων διαχρονικά, έχασαν τον ρόλο την ουσία αλλά και την εμπιστοσύνη των αγροτών. Νέοι νόμοι και καινούριες προσπάθειες προσπαθούν τα τελευταία χρόνια να αλλάξουν την κακή πορεία αυτής της μορφής επιχειρηματικότητας. Στην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια να ερευνηθούν οι αγροτικοί συνεταιρισμοί στην χώρα μας. Επίσης αναλύεται ο ρόλος του αγροτικού τομέα στην Ελληνική οικονομία, η λειτουργία των αγροτικών συνεταιρισμών και το πώς αυτοί συντελούν στην προώθηση των αγροτικών προϊόντων. Τέλος η διπλωματική αυτή καταλήγει με τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την έρευνα αυτή στον κλάδο των αγροτικών συνεταιρισμών.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Πιτόσκα Ηλέκτρα
Uncontrolled Keywords: Αγροτικός συνεταιρισμός, Αγροτικός τομέας, Αγροτικό μάρκετινγκ, Προώθηση αγροτικών προϊόντων, Ελληνική αγροτική οικονομία
Subjects: Α > Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ
Α > Αγροτική ανάπτυξη - Ελλάδα
Σ > Συνεταιρισμοί
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 07 Feb 2018 13:08
Last Modified: 07 Feb 2018 13:08
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9244

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top