Παραστατίδου, Άννα (2009) Marketing προϊόντος AMSTEL PULSE. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
epeap8_2009.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (887kB) |
Abstract
Στην παρακάτω εργασία θα μελετηθεί η επανατοποθέτηση του προϊόντος Amstel Pulse της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην ελληνική αγορά. Στην αρχή, θα αναλυθεί το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον από το οποίο επηρεάζεται η εταιρία και θα αναλυθεί η περίπτωση της Amstel Pulse μελετώντας τις δυνάμεις και τις αδυναμίες της καθώς και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται και τις απειλές που εγκυμονούν. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται μια έρευνα αγοράς για να μελετηθούν οι προτιμήσεις του καταναλωτή. Χρησιμοποιήθηκε τόσο πρωτογενής, όσο και δευτερογενής και τριτογενής έρευνα έτσι ώστε τα αποτελέσματά της να είναι εμπεριστατωμένα, πλήρη και ακριβή. Ειδικότερα, οι μέθοδοι ήταν: Ερωτηματολόγιο, Συνεντεύξεις με ανώτατα διοικητικά στελέχη, Μελέτη κλαδικών μελετών, στατιστικών στοιχείων και προηγουμένων ερευνών, και μελέτη διαδυκτιακών πηγών.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Θεοδοσίου Γεώργιος |
Uncontrolled Keywords: | Κατανάλωση μπίρας(Ερωτηματολόγιο), Ποιότητα μπίρας, Τιμολόγηση μπίρας, Διαφήμιση μπύρας, Αθηναϊκή Ζυθοποιία |
Subjects: | Μ > Μάρκετινγκ Π > Ποτά |
Divisions: | Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 19 Mar 2015 09:38 |
Last Modified: | 11 Nov 2015 17:15 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/922 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |