Διαφήμιση και κοινωνικά δίκτυα: ο ρόλος του word of mouth

Καμπέρη, Γεωργία (2013) Διαφήμιση και κοινωνικά δίκτυα: ο ρόλος του word of mouth. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D15_2013.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (690kB)

Abstract

Η συγκεκριμένη πτυχιακή μελέτη εκπονήθηκε κατά κύριο λόγο για να διερευνηθεί κατά πόσο τα κοινωνικά δίκτυα συμβάλλουν στο μάρκετινγκ, την προβολή των επιχειρήσεων καθώς και την προώθηση ορισμένων προϊόντων. Αναλύονται όλες οι σχετικές έννοιες όπως κοινωνικά δίκτυα, μάρκετινγκ, η έννοια της διαφήμισης και η προβολή της μέσω των κοινωνικών δικτύων. Επιπλέον γίνεται αναφορά στους τρόπους με τους οποίους συγκεκριμένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προωθούν προϊόντα και επηρεάζουν τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Επίσης, έχει βασικό στόχο να διαπιστωθούν οι απόψεις των καταναλωτών για τη λειτουργία του μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών δικτύων και κατά πόσο η προβολή των διαφημίσεων, μέσω αυτών, επηρεάζει τις αγορές τους. Τέλος, πραγματοποιείται δειγματοληπτική έρευνα σε δείγμα 100 ατόμων για να διερευνηθούν οι απόψεις των καταναλωτών σχετικά με τη συμβολή των κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ και πόσο η προβολή των επιχειρήσεων και η προώθηση των προϊόντων τους, επηρεάζει τις αγορές τους.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Social Network Sites, Στοχευμένη διαφήμιση
Subjects: Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Δ > Διαφήμιση
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 20 Dec 2017 11:02
Last Modified: 20 Dec 2017 11:02
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9191

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top