Τζαφέρης, Λεωνίδας (2017) Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο ρυθμό ανάπτυξης της επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT15_2017.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Στην πτυχιακή εργασία αναφέρονται εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Twitter, Facebook, YouTube, Blogger και LinkedIn τα οποία λειτουργούν σαν πλατφόρμες συνεργασίας των εκάστοτε πελατών με τις επιχειρήσεις. Κύριο πεδίο δραστηριότητας, των προαναφερθέντων μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι, η επικοινωνία (μέσω της υψηλής τεχνολογίας του τομέα της πληροφορικής), η οποία φέρνει κοντά τις επιχειρήσεις, συνδέοντας τους πελάτες με χρήσιμες πληροφορίες και δημιουργούν νέες τάσεις στην αγορά, ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο το εμπορικό σήμα κάθε επιχείρησης σε εθνικό και διεθνή επίπεδο. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα – μειονεκτήματα τους, ο τρόπος της σωστής προώθησης της επιχείρησης μέσω αυτών, τα κρίσιμα σημεία της χρήσης τους από μια επιχείρηση, καθώς επίσης και οι παράγοντες που συμβάλουν στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης στη σύγχρονη αγορά. Τέλος, εξηγείται το marketing plan που ακολούθησε ο όμιλος Φειδάκη στην εαρινή του καμπάνια, με σκοπό την προώθηση της επιχειρηματικής του δραστηριότητας μέσω της δημιουργίας των προσωπικών του σελίδων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Βλάχβεη Ασπασία |
Uncontrolled Keywords: | Social media, Marketing plan, Προώθηση επιχειρήσεων, Κοινωνική δικτύωση. |
Subjects: | Ε > Επιχειρηματικότητα Ε > Επιχειρήσεις - Δίκτυα υπολογιστών Ε > Επιχειρηματικά σχέδια Κ > Κοινωνικά δίκτυα Μ > Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 23 Nov 2017 08:27 |
Last Modified: | 23 Nov 2017 08:27 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9138 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |