Γαλιώνα, Ξανθούλα (2017) Η επίδραση των social media στην καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC51_2017.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η παρούσα εργασία που αφορά την επίδραση των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης στην καταναλωτική συμπεριφορά, αναλύει τα κοινωνικά δίκτυα και τα χαρακτηριστικά τους. Ακόμα, απαριθμεί τους παράγοντες που επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά. Στη συνέχεια διεισδύει στη σχέση αυτών των δύο και κάνει μία μικρή αναφορά στα είδη των χρηστών. Από έρευνα που πραγματοποιήθηκε με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου σε δείγμα 100 ανθρώπων, απορρέει πως το Facebook αποτελεί ισχυρότερο εργαλείο μάρκετινγκ σε σχέση με το YouTube. Επίσης, πως οι χρήστες των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης δεν έχουν θετική στάση απέναντι στις διαφημίσεις, και τέλος, η ηλικία αποτελεί παράγοντα επηρεασμού της καταναλωτικής συμπεριφοράς και μέσα στα κοινωνικά δίκτυα.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μονοβασίλης Θεόδωρος |
Uncontrolled Keywords: | Social media, Συμπεριφορά καταναλωτή |
Subjects: | Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά Κ > Κοινωνικά δίκτυα |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 29 Aug 2017 08:23 |
Last Modified: | 29 Aug 2017 08:23 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8964 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |