Βαμβακά, Αικατερίνη (2017) Τουριστικό μάρκετινγκ, ποιότητα της προσφερόμενης υπηρεσίας, ικανοποίηση πελατών και διαχείριση παραπόνων: η περίπτωση του ξενοδοχειακού κλάδου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC38_2017.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η βιομηχανία της φιλοξενίας είναι μία από τις κυριότερες πηγές εσόδων για τη χώρα μας. Τα ξενοδοχεία και οι ξενοδοχειακές μονάδες μπορούν να εξασφαλίσουν σημαντικά έσοδα. Για να γίνονται όμως ακόμη πιο ανταγωνιστικές, εκσυγχρονίζονται και υιοθετούν πρακτικές που μπορούν να τους οδηγήσουν στο απόλυτο κέρδος και στην καλύτερη εικόνα στην αγορά. Το μάρκετινγκ είναι ίσως η πιο σημαντική διοικητική δραστηριότητα κατά τον 21ο αιώνα. Τα ξενοδοχεία έχουν συνειδητοποιήσει την χρησιμότητα του και έχουν προβεί σε ενέργειες εφαρμογής του. Πιο συγκεκριμένα, καθοριστικό ρόλο πλέον στην βιωσιμότητα και την διατήρηση των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων αποτελεί το τουριστικό μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ στον τουρισμό είναι το «εργαλείο» με την βοήθεια του οποίου οι τουριστικές επιχειρήσεις έχουν την δυνατότητα να επισημαίνουν έγκαιρα το είδος, την ποσότητα και ποιότητα των τουριστικών προϊόντων. Η ποιότητα λοιπόν, είναι ο καταλυτικός παράγοντας ικανοποίησης του πελάτη, και άρα επιβίωσης της επιχείρησης. Η παροχή ποιοτικών προϊόντων και υπηρεσιών αναμφίβολα συμβάλει στην μεγιστοποίηση της ικανοποίησης του πελάτη και κατ’ επέκταση στην αύξηση της κερδοφορίας της επιχείρησης καθώς και την ενίσχυση της ανταγωνιστικής της θέσης. Το ερώτημα όμως σε αυτήν την περίπτωση είναι κατά πόσο οι πελάτες αντιλαμβάνονται και εκτιμούν τις ποιοτικές παροχές που τους προσφέρονται. Εάν είναι δυσαρεστημένοι, η επιχείρηση πρέπει να το γνωρίζει και να διαχειριστεί κατάλληλα την κατάσταση για να επιλυθούν τα παράπονα.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μονοβασίλης Θεόδωρος |
Uncontrolled Keywords: | Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ, Ικανοποίηση πελατών, Διαχείριση παραπόνων. |
Subjects: | Ι > Ικανοποίηση καταναλωτή Ξ > Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ Π > Ποιότητα υπηρεσιών Τ > Τουρισμός - Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 14 Jul 2017 10:11 |
Last Modified: | 14 Jul 2017 10:11 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8937 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |