Ροδοβίτου, Ευγενία Β. (2016) Ολική ποιότητα στη δημόσια διοίκηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D15_2016.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Ο δημόσιος τομέας διακρίνεται από τον ιδιωτικό τομέα, καθ’ ότι υπάρχει για να εξυπηρετεί το δημόσιο συμφέρον και μόνο. Τα προβλήματα, όμως, τα οποία τον ταλανίζουν, εδώ και πολλά χρόνια, τα οποία και διακρίναμε σε τρεις κατηγορίες (προβλήματα διοικητικής φύσης, προβλήματα κανονιστικής φύσης και προβλήματα που αφορούν την παροχή υπηρεσιών) καταστούν σαφές ότι απομακρύνουν τον τομέα αυτό από τον στόχο του. Γίνεται, λοιπόν, σαφές ότι η μόνη λύση είναι η επένδυση στη διοίκηση της ολικής ποιότητας. Τα εργαλεία ποιότητας, όπως αναλύθηκαν ανωτέρω, μπορούν να αποφέρουν οφέλη. Τα οφέλη αυτά είναι κατ’ αρχήν εσωτερικά. Ο σωστός προγραμματισμός, σε συνδυασμό με τη χάραξη ορθών στρατηγικών, την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και το συντονισμό των επιμέρους τμημάτων θα επιφέρει αλλαγές, καινοτόμες εφαρμογές, ελαχιστοποίηση τυχόν λαθών, καλύτερη επικοινωνία και συνεργασία ανάμεσα στο ανθρώπινο δυναμικό. Η ίδια η φιλοσοφία που διαπνέει την ΔΟΠ, μπορεί να δημιουργηθεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να ανοίξει ο δρόμος για τον εκσυγχρονισμό της δημόσιας διοίκησης με τις τεχνολογικές και όχι μόνο απαιτήσεις.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Αντωνιάδης Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Κοινοτικό πλαίσιο αξιολόγησης |
Subjects: | Δ > Δημόσια διοίκηση Ο > Ολική ποιότητα |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 12 Jul 2017 07:03 |
Last Modified: | 12 Jul 2017 07:03 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8919 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |