Χαλκίδου, Γεωργία (2016) Η σημασία του Γενικού Εμπορικού Μητρώου (Γ.Ε.ΜΗ.) στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D6_2016.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολήθηκε με την συμβολή του Γενικού Εμπορικού Μητρώου (Γ.Ε.ΜΗ.) στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Εδώ και πολλά χρονιά χρησιμοποιούνται εμπορικά μητρώα σε πολλές προηγμένες χώρες του κόσμου όπως PUBLIC REGISTER (Αμερική, Σιγκαπούρη), το HOUSE OF COMPANIES (Αγγλία) κ.α.. Τα προβλήματα που αντιμετώπιζε ο ελληνικός επιχειρηματικός κόσμος, όπως τα προβλήματα στην ονοματολογία, οι επικαλύψεις στοιχείων, η αποσπασματική συγκέντρωση στοιχείων από φορείς, οι διαφορετικές κωδικοποιήσεις, η έλλειψη στοιχείων ιστορικότητας επιχειρήσεων κ.λ.π., οδήγησε στην απαίτηση των συναλλασσόμενων με τους φορείς του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα, την ανάγκη συγκρότησης ενός ενιαίου πλαισίου οργάνωσης, ενημέρωσης και χρήσης των μητρώων της δημόσιας διοίκησης. Η δημιουργία του Γενικού Εμπορικού Μητρώου (Γ.Ε.ΜΗ.) στην Ελλάδα το 2005 έδωσε λύση σε μεγάλο βαθμό στα προβλήματα των επιχειρήσεων και διευκόλυνε την λειτουργία τους.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Αντωνιάδης Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Γενικό εμπορικό μητρώο, Eλληνικός επιχειρηματικός κόσμος |
Subjects: | Ε > Επιχειρησιακή δραστηριότητα Ε > Εμπορικό δίκαιο |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 10 Jul 2017 10:33 |
Last Modified: | 10 Jul 2017 10:33 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8902 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |