Η υιοθέτηση των κοινωνικών δικτύων για την ανάπτυξη πολιτικών μάρκετινγκ

Ντούτση, Μαρία-Έλενα (2016) Η υιοθέτηση των κοινωνικών δικτύων για την ανάπτυξη πολιτικών μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC135_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με κύριο στόχο να διερευνηθεί κατά πόσο οι επιχειρήσεις υιοθετούν τα κοινωνικά δίκτυα προκειμένου να αναπτύξουν στρατηγικές μάρκετινγκ. Αναλύονται όλες οι σχετικές έννοιες γύρω από την θεματολογία του συγκεκριμένου θέματος όπως για παράδειγμα είναι: η ανάλυση των όρων Web1 και Web2, η παρουσίαση των δημοφιλέστερων κοινωνικών δικτύων στις μέρες μας ,η ιστορική τους αναδρομή, και οι ξεχωριστές στρατηγικές μάρκετινγκ που ακολουθεί το καθένα από αυτά. Επιπλέον, αναλύεται η σχέση του μάρκετινγκ με τα κοινωνικά δίκτυα και συγκεκριμένα το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και οι κατηγορίες του. Επίσης, αναλύεται ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στο προωθητικό μείγμα μάρκετινγκ για το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα μια επικοινωνιακής στρατηγικής, καθώς και τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν από την χρήση αυτή των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης όπως και τα μειονεκτήματα για μια επιχείρηση ή οργανισμό. Στη συνέχεια, γίνονται γνωστοί οι στόχοι των επιχειρήσεων και έπειτα συσχετίζονται οι όροι κοινωνικά δίκτυα και μάρκετερς. Η συμπεριφορά που έχουν οι τελευταίοι και τα ερωτήματα τους. Ακόμη, αναλύεται η καταναλωτική συμπεριφορά μέσω των κοινωνικών δικτύων και ο όρος καταναλωτικός καταναλωτής. Τέλος, πραγματοποιείται ποσοτική έρευνα με την χρήση ερωτηματολογίου σε ένα δείγμα των 85 επιχειρήσεων προκειμένου να εξεταστεί η επίδραση των κοινωνικών δικτύων στη συμπεριφορά των επιχειρήσεων. Κατά πόσο δηλαδή οι επιχειρήσεις κάνουν χρήση των κοινωνικών δικτύων και τι άποψη έχουν δημιουργήσει για αυτά.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Social media, Προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, Ιστοσελίδες, Διαδίκτυο, Επιχειρήσεις.
Subjects: Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Ε > Επιχειρήσεις - Πληροφορική
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 22 Jun 2017 10:16
Last Modified: 22 Jun 2017 10:16
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8842

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top