Παπάζογλου, Χριστίνα (2016) Η υιοθέτηση του χιούμορ στη διαφήμιση και η επίδρασή του στην καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC127_2016.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Η διαφήμιση, σήμερα αποτελεί μια συνηθισμένη πρακτική προώθησης και επικοινωνίας των προϊόντων και των υπηρεσιών, στους καταναλωτές. Η παρούσα πτυχιακή εργασία καλείται να διερευνήσει τον παράγοντα χιούμορ στη διαφήμιση. Έτσι σκοπός της παρούσας βιβλιογραφικής ανασκόπησης και της πρωτογενούς έρευνας, είναι να μελετήσει, το κατά πόσο επηρεάζεται η αγοραστική συμπεριφορά από τον παράγοντα «χιούμορ» στις διαφημίσεις προϊόντων. Η παρούσα ερευνητική προσπάθεια απέδειξε ότι η χιουμοριστική διαφήμιση είναι αποτελεσματική και κατορθώνει να επηρεάσει την απόφαση αγοράς προϊόντων ή/και υπηρεσιών, από τους καταναλωτές
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία |
Uncontrolled Keywords: | Χιούμορ στη διαφήμιση, Χιουμοριστική διαφήμιση, Αποτελεσματικότητα χιουμοριστικής διαφήμισης, Επιδράσεις χιουμοριστικής διαφήμισης, Συμπεριφορά καταναλωτή. |
Subjects: | Δ > Διαφήμιση Ε > Επικοινωνία Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 13 Jun 2017 11:23 |
Last Modified: | 13 Jun 2017 11:23 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8810 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |