Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις. Η σχέση τους και η λειτουργία τους και η χρήση των νέων τεχνολογιών σε έναν δημόσιο οργανισμό. Η περίπτωση της ΕΥΔΑΠ

Χάλαρη, Ελένη (2016) Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις. Η σχέση τους και η λειτουργία τους και η χρήση των νέων τεχνολογιών σε έναν δημόσιο οργανισμό. Η περίπτωση της ΕΥΔΑΠ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC111_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στον διεθνή ακαδημαϊκό χώρο υπάρχει μια ασάφεια ως προς τη σχέση του Μάρκετινγκ με τις Δημόσιες Σχέσεις. Από τη μία πλευρά, ερευνητές υποστηρίζουν ότι αυτές οι δύο λειτουργίες είναι τελείως διαφορετικές. Από την άλλη πλευρά, πολλοί θεωρούν ότι είναι αλληλένδετες και πρέπει να αξιοποιούνται συμπληρωματικά από τις επιχειρήσεις. Στον δημόσιο τομέα υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις στις οποίες οι λειτουργίες του μάρκετινγκ είναι συνυφασμένες με τις δημόσιες σχέσεις. Με σκοπό τη διερεύνηση των λειτουργιών του μάρκετινγκ και των δημοσίων σχέσεων, τη σχέση αυτών και τον τρόπο με τον οποίο οι Νέες Τεχνολογίας τις επηρεάζουν διενεργήθηκε ποιοτική έρευνα στην δημόσια επιχείρηση «ΕΥΔΑΠ». Τα αποτελέσματα αυτής έδειξαν ότι η σχέση του μάρκετινγκ με τις δημόσιες σχέσεις σε αυτή είναι αλληλένδετη και οι αρχές μάρκετινγκ εφαρμόζονται από το τμήμα των δημοσίων σχέσεων. Εντούτοις, η εν λόγω επιχείρηση εφαρμόζει επικοινωνιακές στρατηγικές μάρκετινγκ, όπως είναι η παραδοσιακή και η διαδικτυακή διαφήμιση, καθώς και η έρευνα αγοράς. Επιπρόσθετα, αποδείχθηκε ότι οι δημόσιες σχέσεις στην ΕΥΔΑΠ είναι πολυδιάστατες και επικεντρώνονται στην επικοινωνία με τους πελάτες και στην ενίσχυση της εταιρικής της εικόνας. Βασικότεροι στόχοι βρέθηκαν πως είναι η δημιουργία και διατήρηση θετικής εταιρικής εικόνας, η αντιμετώπιση πιθανών μελλοντικών κινδύνων, η επικοινωνία και οι σχέσεις εμπιστοσύνης με τα ενδιαφερόμενα μέρη. Επίσης, υποστηρίχθηκε ότι οι νέες τεχνολογίες εξυπηρετούν το μάρκετινγκ και τις δημόσιες σχέσεις. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από την ενίσχυση της ικανοποίησης των πελατών και της προσβασιμότητας όλων των πολιτών στις υπηρεσίες, τη παροχή ελκυστικότερων και ποιοτικότερων υπηρεσιών και τη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης. Συγχρόνως, οι νέες τεχνολογίες ωφελούν τις δύο λειτουργίες στο χτίσιμο θετικής εταιρικής εικόνας, στη συνεχή εξέλιξη και βελτίωση της εταιρείας, παρέχοντας συνεχή ανατροφοδότηση (feedback) από τους πελάτες, στην εξοικονόμηση πόρων και στην αυτοματοποίηση των διαδικασιών.Τέλος, αυτά τα ευρήματα είναι συναφή με εκείνα άλλων ερευνητών.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μυλωνά Ιφιγένεια
Uncontrolled Keywords: Επαγγελματική επικοινωνία, Προώθηση προϊόντων, Νέες τεχνολογίες, Social media.
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Η > Ηλεκτρονική διακυβέρνηση
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 30 May 2017 09:59
Last Modified: 30 May 2017 09:59
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8776

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top