Παρασκευοπούλου, Μαλβίνα (2016) Η ανάδυση του νέου δημοσίου χώρου στο πλαίσιο εφαρμογής δημοσίων σχέσεων μέσω προγραμμάτων ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC107_2016.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο να αξιολογήσει τους τρόπους με τους οποίους οι δημόσιοι φορείς προσεγγίζουν τους πολίτες μέσω των προγραμμάτων ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Σε πρώτο στάδιο έγινε σύγκριση του διαδικτυακού τόπου του δήμου της Θεσσαλονίκης με την εφαρμογή του θεωρητικού μοντέλου του επικοινωνιακού πενταγώνου. Σε δεύτερο στάδιο πραγματοποιήθηκε ποσοτική προσέγγιση με τη χρήση ειδικά διαμορφωμένου ερωτηματολογίου στην περιοχή της Θεσσαλονίκης σε 100 πολίτες, ηλικίας από 18 ετών και άνω (63% γυναίκες, 37% άντρες). Στην παρούσα μελέτη φαίνεται ότι ο δήμος Θεσσαλονίκης εφαρμόζει ικανοποιητικά τις ηλεκτρονικές δημόσιες σχέσεις μέσω προγραμμάτων ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Επιπλέον από την παρούσα έρευνα είναι φανερό ότι γίνονται προσπαθείς δημοσίων σχέσεων μέσω προγραμμάτων ηλεκτρονικής διακυβέρνησης από τους δημόσιους φορείς αλλά δεν βρίσκουν την απαιτούμενη ανταπόκριση. Τέλος, η γνώση για τα προγράμματα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και η ικανοποίηση των πολιτών από τη χρήση αυτών, επηρεάζεται θετικά από το φύλο, ηλικία και το μορφωτικό επίπεδο.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Κωνσταντινόπουλος Πέτρος |
Uncontrolled Keywords: | Επαγγελματική επικοινωνία, Εφαρμογή του πενταγώνου επικοινωνίας, Συμμετοχική δημοκρατία. |
Subjects: | Δ > Δημόσιες σχέσεις Η > Ηλεκτρονική διακυβέρνηση Κ > Κοινωνία της πληροφορίας Ψ > Ψηφιακή επικοινωνία |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 26 May 2017 10:47 |
Last Modified: | 26 May 2017 10:47 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8770 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |