Τα social media ως τακτική επίτευξης των στόχων της στρατηγικής των δημοσίων σχέσεων σε αθλητικούς συλλόγους. Συγκριτική μελέτη μεταξύ Ευρωπαϊκών ποδοσφαιρικών συλλόγων = Social media as objective achieving tactic of the public relations strategy in athletic clubs. Comparative research between European football clubs

Γιαννόπουλος, Χρήστος (2016) Τα social media ως τακτική επίτευξης των στόχων της στρατηγικής των δημοσίων σχέσεων σε αθλητικούς συλλόγους. Συγκριτική μελέτη μεταξύ Ευρωπαϊκών ποδοσφαιρικών συλλόγων = Social media as objective achieving tactic of the public relations strategy in athletic clubs. Comparative research between European football clubs. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC106_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η εξέλιξη της τεχνολογίας και οι μεταβολές των σύγχρονου περιβάλλοντος αναγκάζουν τις επιχειρήσεις να προλάβουν τις εξελίξεις για να μπορέσουν να επιβιώσουν και να αναπτυχθούν. Μία επιχείρηση για να αναπτυχθεί θα πρέπει να γνωρίζει τις ανάγκες των καταναλωτών της και να προσπαθεί να τις ικανοποιεί ή να δημιουργεί ανάγκες και επιθυμίες. Σε αυτό συμβάλλει η βοήθεια των προωθητικών μέσων και τον λειτουργιών του τμήματος μάρκετινγκ. Στο περιβάλλον των διαφημίσεων και των προωθητικών ενεργειών περιλαμβάνονται και οι αθλητικοί σύλλογοι. Επιπλέον, τα σύγχρονα κοινωνικά δίκτυα που έχουν αναπτυχθεί και συνεχώς εξελίσσονται συμβάλλουν θετικά στην δημιουργία καλή εικόνας και άμεσης και γρήγορης διαφήμισης και προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών μιας επιχείρησης και ενός οργανισμού. Η παρούσα εργασία διαχωρίζεται σε τέσσερα κεφάλαια Στο πρώτο κεφάλαιο μελετώνται οι δημόσιες σχέσεις, τα μέσα που χρησιμοποιούνται και πως σχεδιάζεται μία στρατηγική δημοσίων σχέσεων με σκοπό την βελτίωση της εικόνας μιας επιχείρησης. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται οι έννοιες των κοινωνικών δικτύων, τα θετικά και αρνητικά των κοινωνικών δικτύων και πόσο σημαντική είναι η συμβολή τους στον οργανισμό. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται το αθλητικό μάρκετινγκ, η χρησιμότητα του και το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον του οργανισμού. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται συγκεκριμένη μελέτη των κοινωνικών δικτύων στους αθλητικούς οργανισμούς καθώς και η χρησιμότητα τους σε αυτό. Στο πέμπτο κεφάλαιο θα γίνει η ανάλυση της μεθοδολογίας και η ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Κωνσταντινόπουλος Πέτρος
Uncontrolled Keywords: Social media, Social media marketing, Αθλητικό μάρκετινγκ, Βιομηχανία ποδοσφαίρου.
Subjects: Α > Αθλητισμός
Δ > Δημόσιες σχέσεις
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 26 May 2017 08:04
Last Modified: 26 May 2017 08:04
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8765

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top