Τζιώκα, Φλόριντα (2016) Εύρεση πληροφοριών στα συμβατικά και ηλεκτρονικά ΜΜΕ. Συγκριτική Μελέτη = Finding information about conventional and electronic media. A comparative study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC101_2016.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Η ανάπτυξη της τεχνολογίας, επηρεάζει και μειώνει τη δημοτικότητα των παραδοσιακών-συμβατικών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Η εξέλιξη του διαδικτύου, είχε ως αποτέλεσμα, την παροχή υπηρεσιών μέσω αυτού, που μέχρι πρότινος παρέχονταν με συμβατικούς τρόπους, από τον Τύπο, την Τηλεόραση και το Ραδιόφωνο. Το Ραδιόφωνο αποτελούσε έναν ευχάριστο παραδοσιακό τρόπο διάδοσης απόψεων, μετάδοσης εκπομπών και μουσικής. Η τηλεόραση επίσης αποτελούσε και αποτελεί ένα μέσο ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, που ίσως μεταφέρει ενίοτε και λάθος πρότυπα προς τον αποδέκτη της. Η έντυπη εφημερίδα επίσης προήγαγε πάντοτε την παραγωγή ειδήσεων, με όσο το δυνατόν καλύτερο αντικειμενικό τρόπο. Όλα αυτά τα μέσα, εξελίχθηκαν και αντικαταστάθηκαν από τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ (Ιντερνετ ή Διαδίκτυο, Ιστοσελίδες/Webpages, Ηλεκτρονικά Μπλογκ ενημέρωσης, αντί για έντυπα μέσα), τα οποία έχουν διεισδύσει στις ζωές μας, αντανακλούν την καθημερινότητά μας, είτε στον προσωπικό, είτε στον επαγγελματικό μας βίο, και προάγουν, την πολυφωνία και την επιλεκτική ενημέρωση σε όλους τους τομείς. Τα κοινωνικά δίκτυα (facebook, twitter) έχουν μπει στη ζωή μας για τα καλά. Σε αυτό συνέβαλε και η παγκοσμιοποίηση, η ανάγκη εύρεσης διαύλων επικοινωνίας με άτομα σε κάθε γωνιά του πλανήτη, η ανάγκη εύρεσης εργασίας σε διαφορετικές χώρες. Ουσιαστικά, είναι αποτέλεσμα του σύγχρονου τρόπου «προσφοράς-ζήτησης», και της ανάγκης για νέες μορφές επικοινωνίας. Όλες σχεδόν οι συναλλαγές, οι συνδιαλέξεις πλέον πραγματοποιούνται και σε παγκόσμιο επίπεδο και σε αυτό συνέβαλαν τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ κατά ένα μεγάλο βαθμό. Η νέα «αγορά», που διαμορφώθηκε από την αυξημένη ανάγκη κάλυψης του μεγεθυμένου τηλεοπτικού, και ραδιοφωνικού χρόνου, δημιούργησε μία σημαντική ζήτηση, νέων θέσεων εργασίας, στον ευρύτερο χώρο των ΜΜΕ. Αν και η τηλεόραση, συνεχίζει να αποτελεί το σημαντικότερο μαζικό διαφημιστικό μέσο ακόμη και στις ημέρες μας, η «παντοδυναμία» της είναι ποιοτικά και ποσοτικά διαφορετική
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μυλωνά Ιφιγένεια |
Uncontrolled Keywords: | ΜΜΕ, Εφημερίδα, Ραδιόφωνο, Τηλεόραση, Ίντερνετ, Συνέντευξη. |
Subjects: | Δ > Διαδίκτυο (Internet) Κ > Κοινωνικά δίκτυα Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 23 May 2017 10:46 |
Last Modified: | 23 May 2017 10:46 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8749 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |