Φαμπρίκη, Χριστίνα Α. (2017) Η αγορά των ενεργειακών ποτών στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D10_2017.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η παρακάτω εργασία αναφέρεται στην αγορά των ενεργειακών ποτών στην Ελλάδα και την στρατηγική που έχουν ακολουθήσει η εταιρείες για να αναπτυχθούν. Αρχικά, αναφέρεται τι είναι η στρατηγική, πως εξελίχθηκε και από πού ξεκίνησε. Έπειτα, αναλύονται τα πιο γνωστά στο καταναλωτικό κοινό ενεργειακά ποτά και γίνεται ανάλυση εταιρειών. Επιπλέον παρουσιάζεται και το πρώτο ελληνικό ενεργειακό ποτό που δημιουργήθηκε. Επιπρόσθετα, διατυπώνονται τυχόν βλαβερές ουσίες που περιέχουν και τυχόν ατυχήματα που έχουν επισημανθεί από καταναλωτές που έχουν χρησιμοποιήσει τέτοιου είδους προϊόντα σε μεγάλο ποσοστό. Τέλος, διατυπώνονται τα συμπεράσματα που βγήκαν από την συγγραφή της εργασίας.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Αντωνιάδης Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Ενεργειακά ποτά |
Subjects: | Π > Ποτά |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 22 May 2017 09:52 |
Last Modified: | 22 May 2017 09:52 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8736 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |