Μουταφίδου, Πολυχρονία (2016) Η χρήση της διαφήμισης στις καμπάνιες ενημέρωσης για τον ιό HIV. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC85_2016 .pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρεί να διερευνήσει τον ρόλο της διαφήμισης και των μέσων μαζικής ενημέρωσης σχετικά με τον ιό HIV. Όπως παρατηρούμε, η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια έχει εξελίξει σε θεαματικό βαθμό το επικοινωνιακό πλαίσιο των ανθρώπων, προσφέροντας υπερσύγχρονα μέσα μαζικής ενημέρωσης και επικοινωνίας. Ακολούθως, η ενασχόληση των ανθρώπων με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, όσον αφορά στην επικοινωνία αλλά και στην πληροφόρηση, έγινε αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής τους. Βέβαια τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και η διαφήμιση, που αποτελεί όπλο των ΜΜΕ ώστε να πείσουν τους ανθρώπους, επηρεάζουν τόσο στις επιλογές τους όσο και την ζωή τους γενικότερα. Επομένως, με αυτή την εργασία γίνεται μια προσπάθεια ώστε να δούμε αν επηρεάζονται από τα ΜΜΕ οι πολίτες και πόσο, σχετικά με το ζήτημα του ιού HIV
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Κωσταρέλλα Ιωάννα |
Uncontrolled Keywords: | ΜΜΕ, Μέσα μαζικής επικοινωνίας, Δημόσια υγεία, HIV, AIDS, Σεξουαλικός μεταδιδόμενα νοσήματα, Διατροφή, Αλκοολισμός, Ναρκωτικά, Κάπνισμα, Λοιμώδη νοσήματα. |
Subjects: | Δ > Δημόσια υγεία Δ > Διαφήμιση Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα Υ > Υγεία και υγιεινή |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 12 May 2017 06:25 |
Last Modified: | 12 May 2017 06:45 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8679 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |