Στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρίας "Tasty Foods" = Marketing strategy of "Tasty Foods "

Σκαρβελά, Ευταξία (2011) Στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρίας "Tasty Foods" = Marketing strategy of "Tasty Foods ". Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
MBA10_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (10MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία είναι ένα στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ για την TASTY FOODS ΑΕ. Πιο συγκεκριμένα, σε κάθε ενότητα της παρούσας εργασίας, παρουσιάζονται συνοπτικά η εταιρεία και οι λειτουργίες της, αναλύονται οι παράγοντες που επηρεάζουν το εξωτερικό επιχειρηματικό περιβάλλον και γίνεται μια ανάλυση του ανταγωνισμού και των οικονομικών δεδομένων της αγοράς τροφίμων και ποτών. Με βάση αυτών που προαναφέρθηκαν, ορίζονται οι επιχειρηματική στόχοι και παρουσιάζεται ένα στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ για την επίτευξή τους, με βάση τις 4 μεταβλητές του συνδυασμού του (προϊόν, τιμή, διανομή, επικοινωνία). Αυτή η διατριβή μελετάει την Tasty Foods, σε περίπου 100 σελίδες, με 22 πίνακες και διαγράμματα, για να δείξει πώς μια εταιρεία μπορεί να έχει μια τεράστια επιτυχία στον τομέα της, η οποία επιτυχία προέρχεται κυρίως από μια καλά οργανωμένη στρατηγική μάρκετινγκ. Αναλύεται διεξοδικά ο όρος της στρατηγικής μάρκετινγκ, προκειμένου να κατανοήσουμε πώς η οι ειδικοί του μάρκετινγκ χρησιμοποιούν τις γνώσεις τους, για να επιτύχει κέρδη.

Item Type: Thesis (Masters)
Corporate Creators: Kozyuk Victor
Uncontrolled Keywords: Στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ, Tasty Foods, Κλάδος τροφίμων και ποτών.
Subjects: Μ > Μάρκετινγκ
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός
Τ > Τροφή, Βιομηχανία και εμπόριο
Divisions: Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 10 Mar 2017 09:22
Last Modified: 10 Mar 2017 09:22
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8584

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top