Κίοσια, Ρόμπιν Φ. (2016) Το πράσινο μάρκετινγκ και η εφαρμογή του στις τράπεζες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
XR44_2016.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Αρχικά, μελετήθηκε η ιστορική εξέλιξη, ο ορισμός του πράσινου μάρκετινγκ, οι περιβαλλοντικές στρατηγικές των επιχειρήσεων και η εφαρμογή του στις ελληνικές τράπεζες. Στη συνέχεια, γίνεται αναφορά στην έννοια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, καθώς φαίνεται πως από εκεί πηγάζει η έντονη δραστηριοποίηση που έχουν οι τράπεζες στον τομέα της πράσινης τραπεζικής τα τελευταία χρόνια. Τέλος, γίνεται αναφορά στα πράσινα χρηματοοικονομικά προϊόντα και την στροφή των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων της Ελλάδας στην «πράσινη τραπεζική».
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καταραχιά Ανδρονίκη |
Uncontrolled Keywords: | Πράσινο Μάρκετινγκ, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, Βιώσιμη ανάπτυξη, Οικολογική τραπεζική, Πράσινη τραπεζική, Πράσινα χρηματοοικονομικά προϊόντα, Πράσινες επιχειρήσεις, Οικολογικές επιχειρήσεις |
Subjects: | Κ > Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης Ο > Οικολογικό μάρκετινγκ Τ > Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 10 Feb 2017 09:17 |
Last Modified: | 10 Feb 2017 09:17 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8503 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |