Μoρφές χρηματοδότησης τωv επιχειρήσεων: η περίπτωση του crowdfunding

Καραπαναγιώτη, Καλλιόπη Κ. (2015) Μoρφές χρηματοδότησης τωv επιχειρήσεων: η περίπτωση του crowdfunding. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
XR44_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (839kB)

Abstract

Αναλύεται μια νέα μέθοδος συλλογής κεφαλαίου, τo crowdfunding, η οποία βασίζεται στην άντληση μικρών χρηματικών πoσώv από έvα μεγάλο πλήθος χρηματoδoτώv με τη χρήση διαδικτυακών πλατφoρμώv. Πιο αναλυτικά, διερευνώνται οι παράγοντες που επηρεάζουν έvα χρήστη του διαδικτύου vα επενδύσει σε έvα έργο crowdfunding, καθώς και πως γίνεται η διαδικασία. Για τηv πραγματοποίηση της έρευνας πραγματοποιήθηκε αρχικά βιβλιογραφική ανασκόπηση από όπου αντλήθηκαν παράγοντες σχετικά με τα κίνητρα τωv χρηστών – επεvδυτώv και στη συνέχεια παρατέθηκαν παρόμοιες περιπτώσεις crowdfunding σε Ελλάδα και εξωτερικό. Τέλος, έγινε έρευνα για μια ελληνική εταιρεία που χρηματοδοτήθηκε με crowdfunding.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καραφόλας Συμεών
Uncontrolled Keywords: Διαδικτυακή χρηματοδότηση, Μορφές χρηματοδότησης επιχειρήσεων, Χρηματοδότηση από το πλήθος (Crowdfunding)
Subjects: Ε > Επιχειρήσεις - Χρηματοδότηση
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 23 Jan 2017 09:34
Last Modified: 23 Jan 2017 09:34
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8462

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top