Στούπας, Ιωάννης Κ. (2015) Πράσινο μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
XR22_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Αρχικά, γίνεται αναφορά στην οικονομική αποτίμηση των πόρων του περιβάλλοντος, στην οικονομική αποτίμηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και στην ανάλυση κόστους – οφέλους. Επίσης, αναφέρονται ο ορισμός της «βιώσιμης ανάπτυξη», η εταιρική κοινωνική ευθύνη, το πράσινο μάρκετινγκ και οι εφαρμογές του, οι πράσινες επιχειρήσεις και τα πράσινα προϊόντα. Τέλος, γίνεται αναφορά στην πράσινη επιχειρηματικότητα και την οικο-αποδοτικότητα.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καταραχιά Ανδρονίκη |
Uncontrolled Keywords: | Πράσινο μάρκετινγκ, Πράσινες επιχειρήσεις, Πράσινα προϊόντα, Οικολογικά προϊόντα, Βιώσιμη ανάπτυξη, Οικολογική συμπεριφορά, Πράσινη επιχειρηματικότητα |
Subjects: | Κ > Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης Ο > Οικολογικό μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 17 Jan 2017 11:54 |
Last Modified: | 17 Jan 2017 11:54 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8456 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |