Πράσινο μάρκετινγκ

Στούπας, Ιωάννης Κ. (2015) Πράσινο μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
XR22_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Αρχικά, γίνεται αναφορά στην οικονομική αποτίμηση των πόρων του περιβάλλοντος, στην οικονομική αποτίμηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και στην ανάλυση κόστους – οφέλους. Επίσης, αναφέρονται ο ορισμός της «βιώσιμης ανάπτυξη», η εταιρική κοινωνική ευθύνη, το πράσινο μάρκετινγκ και οι εφαρμογές του, οι πράσινες επιχειρήσεις και τα πράσινα προϊόντα. Τέλος, γίνεται αναφορά στην πράσινη επιχειρηματικότητα και την οικο-αποδοτικότητα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καταραχιά Ανδρονίκη
Uncontrolled Keywords: Πράσινο μάρκετινγκ, Πράσινες επιχειρήσεις, Πράσινα προϊόντα, Οικολογικά προϊόντα, Βιώσιμη ανάπτυξη, Οικολογική συμπεριφορά, Πράσινη επιχειρηματικότητα
Subjects: Κ > Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
Ο > Οικολογικό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 17 Jan 2017 11:54
Last Modified: 17 Jan 2017 11:54
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8456

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top