Κοτταρίδου, Άννα Χ. (2015) Αθλητικό μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης του ΠΑΟΚ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
XR21_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (689kB) |
Abstract
Αρχικά, αναλύονται οι βασικές αρχές του μάρκετινγκ, τα χαρακτηριστικά του αθλητικού μάρκετινγκ και της αθλητικής αγοράς, ενώ ταυτόχρονα αναλύεται η εφαρμογή του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Στη συνέχεια, γίνεται ανάλυση της χορηγίας του αθλητικού οργανισμού, εξετάζοντας τους στόχους και τις προοπτικές μιας επιτυχημένης χορηγίας και πως αυτή επηρεάζει τη λειτουργία του αθλητικού οργανισμού. Τέλος, γίνεται η ανάλυση ενός επιτυχημένου και χαρακτηριστικού αθλητικού οργανισμού της Βόρειας Ελλάδας, του ΠΑΟΚ FC.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καταραχιά Ανδρονίκη |
Uncontrolled Keywords: | Αθλητικό Μάρκετινγκ, Στρατηγικό μάρκετινγκ, Διαδικτυακό μάρκετινγκ, Αθλητικοί Οργανισμοί, Αθλητική χορηγία, ΠΑΟΚ (Μελέτη περίπτωσης) |
Subjects: | Α > Αθλητισμός Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 15 Dec 2016 08:37 |
Last Modified: | 15 Dec 2016 08:44 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8446 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |