Κιριντζή, Έυα Θ. (2015) Η στρατηγική μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
XR13_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Αρχικά, αναλύονται οι βασικές αρχές του μάρκετινγκ και εξετάζεται η έννοια της συμπεριφορά του καταναλωτή. Στη συνέχεια, γίνεται αναφορά στο στρατηγικό μάρκετινγκ, στο μίγμα μάρκετινγκ και αναλύεται η οργάνωση και ο έλεγχος των επιχειρήσεων. Επίσης, γίνεται αναφορά στην εφαρμογή της στρατηγικής στην επιχείρηση και συγκεκριμένα στο στρατηγικό σχεδιασμό της. Τέλος, αναλύεται η σύγχρονη προσέγγιση του στρατηγικού μάρκετινγκ μέσα στις επιχειρήσεις σύμφωνα με το σήμερα.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σαριαννίδης Νικόλαος |
Uncontrolled Keywords: | Συμπεριφορά καταναλωτή, Μίγμα μάρκετινγκ, Τιμολογιακή πολιτική, Προώθηση πωλήσεων |
Subjects: | Μ > Μάρκετινγκ Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 14 Dec 2016 11:32 |
Last Modified: | 14 Dec 2016 11:32 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8444 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |